На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
329 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-15-019410-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 329 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 645.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 грудня, 10:43 |
Дата останніх змін | 31 грудня, 10:46 |
Папір ксероксний формат А4 - 210 х 297мм2075 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Папка-реєстратор, формат А-4, 70 мм.270 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197210-1, Теки-реєстратори |
Папка-реєстратор, 50 мм, формат А-4.115 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197210-1, Теки-реєстратори |
Файли А4 глянцеві, 40мкм204 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Бокс для архівації документів36 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193700-5, Коробки для паперів |
Скріпки 25 мм175 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Скріпки 28 мм115 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Скріпки 50мм15 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Скріпки 78 мм10 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Лоток для паперу14 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193200-0, Настільні лотки та органайзери |
Папка-конверт А424 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Штамп текстовий рядків 51 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192153-8, Штампи |
Діркопробивач до 45 арк.9 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197330-8, Діроколи |
Діркопробивач до 35 арк.10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197330-8, Діроколи |
Конверт С4, 229х324 мм1420 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Конверт С5, 162х229 мм1530 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Конверт DL (Е65) 110х220 мм3530 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Скоби до степлера № 10 у картонній коробці 1000 скоб.205 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Скоби до степлера № 24/6 у картонній коробці 1000 скоб.142 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Штемпельна фарба на водній основі, у флаконі ємкістю не менше 30мл26 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192110-5, Чорнила та пов’язана продукція |
Змінна подушка для круглих печаток. Колір забарвлення синій. Розмір 40x4010 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192154-5, Змінні подушки для штампів |
Папка-куточок формату А477 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Степлер №1015 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197320-5, Степлери |
Степлер № 246 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197320-5, Степлери |
Біндер для паперу 19мм132 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Біндер для паперу 25 мм12 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Біндер для паперу 41 мм12 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Біндер для паперу 51мм120 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Клей-олівець 15г125 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Покупець, протягом дії Договору, надає письмову Заявку Постачальнику з зазначенням необхідної кількості Товару в межах, встановлених в Специфікації. Постачальник в свою чергу протягом одного робочого дня з моменту отримання письмової заявки, надає Покупцю рахунок-фактуру для здійснення відповідної оплати Товару. Оплата здійснюється Покупцем шляхом переказу грошових коштів з рахунків (КЕКВ – 2640.1, 2640.2, 2210) на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі виставлених рахунків-фактури, протягом 15-ти банківських днів, за наявності відповідного фінансування. У рахунку-фактурі, вказується найменування Товару, його кількість, ціна за одиницю, загальна вартість, сума ПДВ. У випадку затримки оплати товару Покупцем (через відсутність відповідного фінансування), Покупець зобов’язується здійснити оплату за Товар Постачальнику протягом 7-ми банківських днів з дня надходження коштів на свої рахунки.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41313100 |
Поштова адреса | 93411, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТІВ,будинок 16 |
Ім'я |
Юлія Смолій |
Телефон | +380509860017 |
Ел. пошта | uo2fssu@ukr.net |