На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2255.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Для забезпечення роботи приймальні (ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції) необхідні журнали (50 аркушів, Хром, шнурувати), для забезпечення роботи приймальні (реєстрація довіреностей) необхідна книга обліку довіреностей (50 аркушів, Хром, шнурувати). Вид закупівлі – передбачений абз.5 п. 5 ч. 2 ст.4 Закону; Категорія замовників - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-16-006465-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 255.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 16 грудня, 11:27 |
---|
Журнал обліку вхідної кореспонденції20 штука Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, Київ, вул. Копилівська 1/7 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку вихідної кореспонденції20 штука Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, Київ, вул. Копилівська 1/7 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Книга обліку довіреностей1 штука Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, Київ, вул. Копилівська 1/7 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22813000-2, Бухгалтерські книги |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня № 9 Подільського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05492290 |
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 1/7 |
Ім'я |
Олена Срібна |
Телефон | +380444683391 |
Ел. пошта | elenasribnaa2@gmail.com |