На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
144 878.17 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до умов Договору та згідно наявної потреби у закупівлі. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника - Україна, 93000, Луганська обл., місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (закупівля здійснюється з урахуванням листів Уповноваженого органу (Міністерства розвитку економіки, торгівлі, та сільського господарства України) № 3304-04/69987-06 від 24.11.2020 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» та № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 «Щодо планування закупівель», а також положень п. 5 ч. 7 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення спрощеної закупівлі). Замовником проведено спрощену закупівлю згідно предмету: «Капітальний ремонт харчоблоку (завершення робіт) Комунального закладу «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик», розташованого за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будівельників, 27 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» на 2021 рік (№ оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-06-08-011749-b), та за результатами якої укладено Договір підряду № 3 від 06 липня 2021 року (далі – Договір) з Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРЕЧКОВСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 2413016008). В процесі виконання умов вищезазначеного Договору виникла необхідність проведення додаткових робіт. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено імперативну норму, згідно з якою істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною п’ятою статті 41 Закону. Кожен із цих випадків застосовується у залежності від виникнення підстав, що спричинили внесення відповідних змін у договір про закупівлю. У зв’язку з тим, що зміни у передбачених випадках можуть відбуватися як в бік збільшення, так і в бік зменшення, ціна договору про закупівлю може змінюватися в залежності від таких змін без зміни обсягу закупівлі. Пункти 1-7 частини п’ятої статті 41 Закону не передбачають випадків щодо збільшення обсягів закупівлі після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі. Поряд з цим, випадки, зазначені у пунктах 3-5 частини п’ятої статті 41 Закону не передбачають можливості ані збільшення суми договору про закупівлю, ані зміни обсягів закупівлі після підписання договору про закупівлю. Пункти 1, 2 частини п’ятої статті 41 Закону передбачають випадки щодо зменшення обсягів закупівлі після його підписання до повного виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі. Разом з тим, збільшення суми договору про закупівлю після його підписання можливе у випадках, передбачених пунктами 6, 7 частини п’ятої статті 41 Закону без зміни обсягу закупівлі. За вищевказаних обставин та відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно позиції Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель, Замовник має право на здійснення придбання робіт, вартість яких перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом, на підставі пункту 5 частини сьомої статті 3 Закону, оскільки наявні усі обставини для здійснення такої закупівлі, а саме: - замовником укладено основний договір про закупівлю за результатами проведення спрощеної закупівлі; - у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника; - закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю; - загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення спрощеної закупівлі.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-16-006725-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 144 878.17 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 16 грудня, 11:27 |
---|
Капітальний ремонт харчоблоку (завершення робіт) Комунального закладу «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик», розташованого за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будівельників, 27 (додаткові роботи)1 робота Адреса поставки: 93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27 Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РУБІЖАНСЬКА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА "КРИШТАЛИК" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20152663 |
Поштова адреса | 93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27 |
Ім'я |
Ольга Олександрівна Білоцерковська |
Телефон | +380507608210 |
Ел. пошта | specinter@ukr.net |