На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
37 247.37 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-16-013258-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 37 247.37 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 16 грудня, 14:31 |
---|
Поточний ремонт по заміні вікон та улаштуванню укосів у Комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 257" Криворізької міської ради, за адресою: вул.Каткова,35 б, м. Кривий Ріг.1 послуга Адреса поставки: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1 Строк: до 31.12.2021 14:26 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45420000-7, Столярні та теслярні роботи |
Розрахунки здійснюються у відповідності з частиною 1 статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником після підписання акту виконанних послуг.Розрахунок за виконанні послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування у безготівковій формі,в гривнях,грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту виконанних послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02142276 |
Поштова адреса | 50026, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1 |
Ім'я |
Саковська Ніна Іванівна (Sakovskaya Nina Ivanovna) |
Телефон | +380564947375 |
Ел. пошта | ing_osvita@ukr.net |