На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 152 762.51 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-17-003056-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 152 762.51 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Замовником за результатами відкритих торгів був укладений договір 57/21-П від 07.05.2021 р., з переможцем процедури ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 56, ЄДРПОУ 03448860 на суму 73 295 500,00 грн., (ідентифікатор процедури UA-2021-02-19-001552-a). В процесі виконання робіт на об’єкті, виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Необхідність проведення додаткових робіт підтверджується Дефектним актом на основі якого розроблена відомість обсягів робіт. 4. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: п. 5, ч. 2, ст. 40, Закону України «Про публічні закупівлі» - Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера; 5. Ухвалили: Для вищезазначеної закупівлі обрати переговорну процедуру. Запросити представника ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 56, ЄДРПОУ 03448860 для проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю. |
Дата останніх змін | 28 грудня, 17:08 |
---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-06-10 Любар - Хмільник – Лука-Барська - Нова Ушиця (окремими ділянками) (додаткові роботи)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт протягом 25 банківських днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 80.00%
Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті протягом 25 банківських днів. Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості річного обсягу робіт в межах ліміту, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25845655 |
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Ім'я |
Стрембіцький Віталій |
Телефон | 380432671305 |
Ел. пошта | tendersadvin@gmail.com |