На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1186.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари) Папка А4 Агрегат7см 4 шт-208,00 грн., файл А4 200 шт-200,00 грн, блок для зап.2 уп-72,00 грн, скотч 48*50 2 рул-40грн., скотч 19*33 6 рул-60 грн., фарба штемп. 1шт.-96 грн.,клей 10 шт-160,00 грн., скріпки 6 пач - 48,00 грн., біндер 4шт-24 грн.,скоби №10- 4 пач.-16,00 грн., ручка кул.28 шт-140 грн., стержень кульк 10 шт.-60 грн., коректор ручка 1 шт -16,00 грн., зошит А5 1шт.-8 грн., ножиці 1 шт -38,00грн.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-23-017389-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 186.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 23 грудня, 16:45 |
---|
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари) Папка А4 Агрегат7см 4 шт-208,00 грн., файл А4 200 шт-200,00 грн, блок для зап.2 уп-72,00 грн, скотч 48*50 2 рул-40грн., скотч 19*33 6 рул-60 грн., фарба штемп. 1шт.-96 грн.,клей 10 шт-160,00 грн., скріпки 6 пач - 48,00 грн., біндер 4шт-24 грн.,скоби №10- 4 пач.-16,00 грн., ручка кул.28 шт-140 грн., стержень кульк 10 шт.-60 грн., коректор ручка 1 шт -16,00 грн., зошит А5 1шт.-8 грн., ножиці 1 шт -38,00грн.15 найменувань Адреса поставки: 44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, І.Франка,8 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Назва організації | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03190768 |
Поштова адреса | 44700, Україна, Волинська область, м. Володимир-Волинський, вул. Івана-Франка, 8 |
Ім'я |
Тетяна Мохончук |
Телефон | +380634360737 |
Ел. пошта | allasobez@ukr.net |