На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Обсяг виконання робіт відображений у кошторисній документації, що завантажена у електронному вигляді, окремими файлами, а саме: в папці під назвою «Робочий проєкт по архіву» та в папці під назвою «Кошторис архів». Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Пухівська, 7. Строк виконання робіт в повному обсязі не повинен перевищувати 427 календарних днів з дня відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт. Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Скасовано
13 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 2 лютого, 15:40
Опис
з метою актуалізації кошторисної вартості матеріальних ресурсів та обладнання шляхом коригування та експертизи проєктної документації “Реконструкція будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7”
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-31-003295-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 322 937 986.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 650 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 000 000.00 UAH |
Період уточнень | до 28 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 лютого, 11:00 |
Дата останніх змін | 13 лютого, 00:03 |
Початок аукціону: | 15 березня, 13:00 |
Реконструкція будівлі Національного банку України (корпус № 5) для розміщення архіву Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7Reconstruction of a National Bank of Ukraine facility (Building No. 5) for housing the NBU’s archives at: 7, Pukhivska St., Kyiv (DSTU B. D.1.1-1:2013) - 45000000-71 робота Адреса поставки: 02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Пухівська, 7 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Оплата здійснюється відповідно до Розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Додатку 9 до тендерної документації «Проєкт договору», а саме: Оплата за Договором здійснюється у наступному порядку: - перший платіж: перерахування авансу протягом 10 робочих днів з дня відправлення Замовником листа-повідомлення про початок виконання робіт, у розмірі 10 % від вартості зазначеній у п. 3.1. Договору, що становить__________грн (сума прописом), у тому числі ПДВ (20%) - _____грн/без ПДВ. - погашення перерахованого авансу (п. 4.1.1 Договору) здійснюється під час оплати за фактично виконані роботи та змонтоване устаткування (обладнання) шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт та змонтованого устаткування (обладнання) (за Актом, Звітом та Підсумковим звітом) суми авансу до повного його погашення.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 10.00%
- після погашення першого авансу (п. 4.1.1. Договору) Замовник протягом 10 робочих днів з дати його погашення перераховує Підряднику другий аванс у розмірі 20% від загальної вартості за Договором, що становить__________грн (сума прописом), у тому числі ПДВ (20%) - _____грн/без ПДВ. - погашення перерахованого авансу (п. 4.1.4. Договору) здійснюється під час оплати за фактично виконані роботи та змонтоване устаткування (обладнання) шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт та змонтованого устаткування (обладнання) (за Актом, Звітом та Підсумковим звітом) суми авансу до повного його погашення.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 20.00%
- наступні платежі за фактично виконані роботи та змонтоване устаткування (обладнання) Замовник здійснює у розмірі 95% вартості фактично виконаних робіт та змонтованого устаткування (обладнання) протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту, Звіту та Підсумкового звіту.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 65.00%
- оплата 5% вартості фактично виконаних робіт та змонтованого устаткування (обладнання), що підтверджені підписаними раніше Актами, Звітами та Підсумковими звітами, здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником сертифікату про відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації. Вартість використаних Підрядником ресурсів, які надаються Замовником для виконання робіт на об'єкті (електроенергія, вода) утримуються Замовником під час розрахунків за Договором відповідно до вартості та обсягів зазначених у Акті, Звіті та Підсумковому звіті та тарифів згідно з договірною ціною. Про виявленні в Акті, Звіті та Підсумковому звіті, які були оформлені та оплачені, беззаперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості виконаних робіт, їх загальна вартість підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок. Оплата за фактично виконані роботи з авторського нагляду здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін акту здавання-приймання виконаних робіт з авторського нагляду. Оплата здійснюється за умови наявності в Акті, Звіті та Підсумковому звіті, акті здавання-приймання виконаних робіт з авторського нагляду посилання на номер і дату укладення Договору (останнього додаткового договору до цього Договору (у разі укладення), вартості виконаних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Національний Банк України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032106 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, 9 |
Ім'я |
Катерина Співак |
Телефон | +380442540108,+380503134594 |
Ел. пошта | kateryna.spivak@bank.gov.ua |