На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 728 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що безпосередньо готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42697606 |
---|---|
Поштова адреса | 62301, Україна, Харківська область, місто Дергачі, ВУЛИЦЯ ЗАЛІЗНИЧНА, будинок 31Д |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Биков |
Телефон | +380685548740 |
Ел. пошта | zak.texinkom18@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44312686 |
---|---|
Поштова адреса | 61037, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Плеханівська, будинок 126, офіс 323 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрей Криштофоров |
Телефон | +380675700713 |
Ел. пошта | intehck@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-31-004291-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 728 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 77 286.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 лютого, 12:16 |
Аукціон |
24 січня, 11:50 Переглянути |
Реконструкція теплових мереж в м. Харкові. Ділянка між МК6511/7 - МК6511/8 по просп. Льва Ландау, 27 (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція).1 робота Адреса поставки: 61080, Україна, Харківська область, Харків, ділянка між МК6511/7 - МК6511/8 по просп. Льва Ландау, 27 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
перерахування коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Державної казначейської служби, у вигляді попередньої оплати у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт по Договору з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі визначенні Договором з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання обома Сторонами Акту/(-ів) приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати згідно форм № КБ-2в, КБ-3, при наявності бюджетних призначень на ці цілі (у разі отримання грошових коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади), на умовах оплати протягом 30 (тридцяти) банківських днів з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року, без нарахування штрафних санкцій. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати надходження фінансування на рахунок Замовника для розрахунків за виконані роботи. Будь-які штрафні санкції (пені) до Замовника в такому випадку не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ МІСТА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44098789 |
Поштова адреса | 61003, Україна, Харківська область, Харків, пров.Соборний, будинок 1 |
Ім'я |
Кочеткова Світлана |
Телефон | 380671771593 |
Ел. пошта | dep_zgdm@ukr.net |