На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 537.40 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42741953 |
---|---|
Поштова адреса | 13300, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ЄВРОПЕЙСЬКА, будинок 48 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Алла Денисевич |
Телефон | +380671140909 |
Ел. пошта | officepartner.ukr@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-11-005352-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 48 537.40 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 18 січня, 13:22 |
---|
Офісне устаткування та приладдя різне (Фарба штемпельна Trodat (7011), колір - синій)3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку Mondi Maestro Standard+ А4, 80 г/м² 500 арк., білий)200 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Скоби для степлера Buromax (BM.4402), розмір №24/6, 1000 шт.)10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Скріпки Buromax (BM.5007) 25 мм, трикутні 100 шт.)10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Клей-олівець BUROMAX (BM.4905), PVA, 36г)10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Клей ПВА Buromax (BM.4822) 100мл, кришка-дозатор)10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Олівець графітовий Buromax (BM.8510) HB, тригранний, довжина 189 мм., матеріал корпусу- дерево, матове покриття, з ластиком)30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Степлер Buromax (BM.4256-01), скоба №24/6, 25 аркушів, глибина скріплення 65мм, металевий корпус)3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Файли для документів Economix (E31101) А4, PP 30 мкм, глянець прозорий, 100 шт.)5 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Файли для документів FRESH UP (FR-2040) А4+, PP 40 мкм, глянець прозорий, 100 шт.)20 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка кулькова Buromax (BM.8210), автоматична, корпус пластиковий, з ергономічними вставками, зі змінним стрижнем, чорнила синього кольору)30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Скоби для степлера Buromax (BM.4405), розмір №23/10, 1000 шт.)5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Брелок для ключів Buromax (BM.5473-99) пластиковий, з полем для напису, 60х20мм)5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Точило для олівців Buromax (BM.4753), пластикове з контейнером, ластиком)5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Діркопробивач з лінійкою Buromax (BM.4038-05), 30 листів)3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Клейка стрічка канцелярська (Клейка стрічка канцелярська Economix (4044572478238), E47823)10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний Golden Star Premium, A4 (8991389137246), 80г/м², 500арк.)70 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Затискачі для паперів KLERK (KL1751), 51 мм., 12 шт. в пачці)1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка на зав'язках Buromax BM.3359)100 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Economix (E39720*-06) А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, помаранчева)5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Economix E39721*-06, колір - помаранчевий)5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Стрижень змінний Economix (E10601), синій колір чорнил)30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Затискачі для паперів KLERK (KL1741), 41 мм., 12 шт. в пачці)1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.01.2022 15:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "РЕГІОНАЛЬНИЙ КЛІНІЧНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02000292 |
Поштова адреса | 42304, Україна, Сумська область, Сумський район, смт Степанівка, вул.Торопилівська, 6 |
Ім'я |
Юлія Фатікзянова |
Телефон | +380542699527,+380996433461 |
Ел. пошта | tub.ekonomist@gmail.com |