На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
21 417 231.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Завершено. Знайдено порушення
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Код ЄДРПОУ | 41232488 |
---|---|
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ 20 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Шевченко |
Телефон | +380990329322 |
Ел. пошта | sheva.10.07.87@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Учасник ТОВ "ПСБК" повідомляє про те, що він не планує залучати субпідрядників до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю.
Код ЄДРПОУ | 37188826 |
---|---|
Поштова адреса | 61066 , Україна, Харківська область, Харків, Велозаводська, будинок 2/5, офіс 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шамарін Олександр Володимирович |
Телефон | 380730670003 |
Ел. пошта | PSSC@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 01268012 |
---|---|
Поштова адреса | 42200, Україна, Сумська область, місто Лебедин, ВУЛИЦЯ ФРУНЗЕ, будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микола Індик |
Телефон | +380097770633 |
Ел. пошта | lebedinprombud@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32174830 |
---|---|
Поштова адреса | 36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. КОЗАКА, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Герасименко |
Телефон | +380532565772 |
Ел. пошта | transinterbud@i.ua |
Скасовано
23 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 23 вересня, 00:03
Опис
1. Визнати тендер таким, що не відбувся по закупівлі: UA-2022-01-20-007870-b «Капітальний ремонт спорткомплексу за адресою: проспект Іоанна Путивльського, 2 в м. Путивль, Сумської області» (коригування) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)» відповідно до п.1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, зокрема існують надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану в Україні із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 259/2022 від 18.04.2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, відповідно до Указу Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб), що унеможливлюють виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся, з урахуванням вимог частини 7 статті 32 Закону
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-20-007870-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 21 417 231.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 107 086.16 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 107 086.20 UAH |
Період уточнень | до 30 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 00:03 |
Аукціон |
9 лютого, 13:22 Переглянути |
Початок аукціону: | 9 лютого, 12:47 |
«Капітальний ремонт спорткомплексу за адресою: проспект Іоанна Путивльського, 2 в м. Путивль, Сумської області» (коригування) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)»1 робота Адреса поставки: 41500, Україна, Сумська область, м. Путивль, проспект Іоанна Путивльського, 2 Строк: до 30.08.2023 14:35 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Замовник здійснює по мірі надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» - форми № КБ-2в, «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» - форми № КБ-3 та актів на монтаж обладнання, підписаних уповноваженими представниками Сторін. «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» - форми № КБ-3, «Акти приймання виконаних будівельних робіт» - форми № КБ-2в та акти на монтаж обладнання готує Підрядник і передає у 6-ти примірниках ( 2 примірника для Підрядника, 4 примірника для Замовника) для підписання Замовнику у строк не пізніше 25 числа звітного місяця. Проміжні платежі за виконані роботи, здійснюється в двотижневий термін, при умові наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Кінцеві розрахунки за виконані роботи з Підрядником здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та видачі відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник при необхідності на протязі року на будь-якому етапі будівництва перераховує Підряднику попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Невикористана протягом тримісячного строку сума попередньої оплати повертається Замовнику. В разі надання авансу Замовник протягом 14 календарних днів з дня виставлення рахунку Підрядником, проводить оплату авансу.
Тип оплати: Аванс
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04014045 |
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Ім'я |
Литвиненко Андрій Володимирович (Lytvynenko Andrii Volodumyrovuch) |
Телефон | +380542221638 |
Ел. пошта | ukb-sumy@i.ua |