На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
104 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
У надані пропозиції учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У своїй пропозиції Учасник не надав документи згідно Таблиці 1 Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, а саме: документально підтвердження наявності матеріально-технічної бази, що буде задіяна учасником. Як зазначено в Додатку № 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі: «Для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, що буде задіяна, Учасник повинен надати скан- копію відповідного договору (оренда/ лізинг/ надання послуг/ тощо) (зазначений договір повинен діяти протягом 2022 року) та/або скан-копію документів що підтверджують право власності (накладні про купівлю/ копію свідоцтва про державну реєстрацію, тощо).» Дана вимога Учасником не була виконана.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
У надані пропозиції учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У своїй пропозиції Учасник не надав документи згідно Таблиці 1 Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, а саме: документально підтвердження наявності матеріально-технічної бази, що буде задіяна учасником. Як зазначено в Додатку № 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі: «Для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, що буде задіяна, Учасник повинен надати скан- копію відповідного договору (оренда/ лізинг/ надання послуг/ тощо) (зазначений договір повинен діяти протягом 2022 року) та/або скан-копію документів що підтверджують право власності (накладні про купівлю/ копію свідоцтва про державну реєстрацію, тощо).» Дана вимога Учасником не була виконана.
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, 04128, м.Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Довганич Василь Іванович |
Телефон | 380952820707,380503323842 |
Ел. пошта | BV.TENDER@EPICENTRK.COM |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
У надані пропозиції учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Учасник у своїй пропозиції не виконав п. 11 Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі та не надав повної інформації щодо документального підтвердження матеріально- технічної бази, що буде задіяна учасником під час виконання умов договору. А саме, учасник надав довідку складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідної матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору відповідно до предмету закупівлі № 134 від 28.01.2022 р. вказавши у довідці Ноутбук Asus, Принтер HP LJ Pro, Навантажувач Balcanar, Штабелер ручний з гідравлічним підйомом Skiper та документального підтвердження право власності даних позицій учасником не було надано у пропозиції. Як зазначено в Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі необхідно надати учаснику фото товару про підтвердження наявності кожного виду товару в Постачальники, що передбачено в Додатку №1 цього оголошення, а також, для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, що буде задіяна, Учасник повинен надати скан- копію відповідного договору (оренда/ лізинг/ надання послуг/ тощо) (зазначений договір повинен діяти протягом 2022 року) та/або скан-копію документів що підтверджують право власності (накладні про купівлю/ копію свідоцтва про державну реєстрацію, тощо).» Дані вимоги учасником не було виконано у повному обсязі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
У надані пропозиції учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Учасник у своїй пропозиції не виконав п. 11 Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі та не надав повної інформації щодо документального підтвердження матеріально- технічної бази, що буде задіяна учасником під час виконання умов договору. А саме, учасник надав довідку складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідної матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору відповідно до предмету закупівлі № 134 від 28.01.2022 р. вказавши у довідці Ноутбук Asus, Принтер HP LJ Pro, Навантажувач Balcanar, Штабелер ручний з гідравлічним підйомом Skiper та документального підтвердження право власності даних позицій учасником не було надано у пропозиції. Як зазначено в Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі необхідно надати учаснику фото товару про підтвердження наявності кожного виду товару в Постачальники, що передбачено в Додатку №1 цього оголошення, а також, для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, що буде задіяна, Учасник повинен надати скан- копію відповідного договору (оренда/ лізинг/ надання послуг/ тощо) (зазначений договір повинен діяти протягом 2022 року) та/або скан-копію документів що підтверджують право власності (накладні про купівлю/ копію свідоцтва про державну реєстрацію, тощо).» Дані вимоги учасником не було виконано у повному обсязі.
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ірина |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | tender1@ukrpap.com.ua |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
У надані пропозиції учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На вимогу п. 11 Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі учаснику необхідно було надати фото товару для підтвердження наявності у Постачальника кожного виду товару, що передбачено Додатком 1 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі. Учасник надав фото товару у своїй пропозиції не підтверджуючи усі вимоги технічної характеристики товару, що передбачено Додатком 1, а саме в п. 3 таблиці 1 вимагалось « Пакети для сміття п/е 120 л / 10 штук в рулоні, StrongMAX надміцні, 2-х шарові, Фрекен Бок» та учасником було надано фото іншого товару, не зважаючи , що учасник надав лист погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі. Отже, дана вимога учасником була не виконана. Також, учасник не надав повної інформації щодо документального підтвердження матеріально- технічної бази, що буде задіяна учасником під час виконання умов договору. А саме, учасник надав довідку складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника, для виконання умов договору відповідно до предмету закупівлі. Вказавши у довідці: Розмотувальна машина, різальна машина та документального підтвердження право власності даних позицій учасником не було надано у пропозиції. Як зазначено в Таблиці 1 Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі для документально підтвердження наявності матеріально-технічної бази, що буде задіяна, Учасник повинен надати скан- копію відповідного договору (оренда/ лізинг/ надання послуг/ тощо) (зазначений договір повинен діяти протягом 2022 року) та/або скан-копію документів що підтверджують право власності (накладні про купівлю/ копію свідоцтва про державну реєстрацію, тощо).» Дана вимога учасником не було виконано у повному обсязі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
У надані пропозиції учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На вимогу п. 11 Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі учаснику необхідно було надати фото товару для підтвердження наявності у Постачальника кожного виду товару, що передбачено Додатком 1 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі. Учасник надав фото товару у своїй пропозиції не підтверджуючи усі вимоги технічної характеристики товару, що передбачено Додатком 1, а саме в п. 3 таблиці 1 вимагалось « Пакети для сміття п/е 120 л / 10 штук в рулоні, StrongMAX надміцні, 2-х шарові, Фрекен Бок» та учасником було надано фото іншого товару, не зважаючи , що учасник надав лист погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі. Отже, дана вимога учасником була не виконана. Також, учасник не надав повної інформації щодо документального підтвердження матеріально- технічної бази, що буде задіяна учасником під час виконання умов договору. А саме, учасник надав довідку складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника, для виконання умов договору відповідно до предмету закупівлі. Вказавши у довідці: Розмотувальна машина, різальна машина та документального підтвердження право власності даних позицій учасником не було надано у пропозиції. Як зазначено в Таблиці 1 Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі для документально підтвердження наявності матеріально-технічної бази, що буде задіяна, Учасник повинен надати скан- копію відповідного договору (оренда/ лізинг/ надання послуг/ тощо) (зазначений договір повинен діяти протягом 2022 року) та/або скан-копію документів що підтверджують право власності (накладні про купівлю/ копію свідоцтва про державну реєстрацію, тощо).» Дана вимога учасником не було виконано у повному обсязі.
Код ЄДРПОУ | 25551379 |
---|---|
Поштова адреса | 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 81 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ромус Поліграф |
Телефон | 380676710411 |
Ел. пошта | romus.poligraf1@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
У надані пропозиції учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На вимогу таблиці 1 Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі учаснику необхідно було надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про виконання учасником аналогічного договору/договорів* протягом 2021-2022 роки по предмету закупівлі, обов’язково зазначити, номер договору, дату підписання, поставка товару, інформацію про найменування контрагента, адресу, номер телефону контактних осіб . Учасник не виконав у повному обсязі вимогу, а саме не вказав контактний номер осіб контрагента. Також , зазначено в оголошенні в таблиці 1, для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій обов’язково: вказати у вище зазначеній довідці про найменування, кількість, стан та право власності матеріально-технічної бази. Учасник у довідці № 14 від 28.01.2022 не вказав стан автомобілів. Тим самим, пропозиція Учасника не відповідає вимогам в оголошенні.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
У надані пропозиції учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На вимогу таблиці 1 Додатку 3 до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі учаснику необхідно було надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про виконання учасником аналогічного договору/договорів* протягом 2021-2022 роки по предмету закупівлі, обов’язково зазначити, номер договору, дату підписання, поставка товару, інформацію про найменування контрагента, адресу, номер телефону контактних осіб . Учасник не виконав у повному обсязі вимогу, а саме не вказав контактний номер осіб контрагента. Також , зазначено в оголошенні в таблиці 1, для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій обов’язково: вказати у вище зазначеній довідці про найменування, кількість, стан та право власності матеріально-технічної бази. Учасник у довідці № 14 від 28.01.2022 не вказав стан автомобілів. Тим самим, пропозиція Учасника не відповідає вимогам в оголошенні.
Код ЄДРПОУ | 39421842 |
---|---|
Поштова адреса | 08290, Україна, Київська область, місто Ірпінь, селище міського типу Гостомель, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1-О |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Геннадіївна |
Телефон | +380443900393 |
Ел. пошта | tenddcenter@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-21-006494-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 104 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 520.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 лютого, 00:00 |
Аукціон |
1 лютого, 12:48 Переглянути |
Початок аукціону: | 1 лютого, 12:13 |
Пакети для сміття (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття)1750 штука Адреса поставки: 08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Сілезька 3/23 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
Оплата за Договором здійснюється Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Продавця. Розрахунки проводяться після підписання Сторонами видаткової накладної протягом 10 календарних днів з моменту їх підписання уповноваженими представниками обох Сторін, але не раніше надходження коштів за даний вид товару на рахунок Замовника від Бучанської міської ради.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Бучазеленбуд" Бучанської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41141202 |
Поштова адреса | 08292, Україна, Київська область, Буча, Сілезька 3/23 |
Ім'я |
Дика Софія Ігорівна |
Телефон | 380459748355 |
Ел. пошта | zelen.bud.bucha@gmail.com |