На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Начальник дільниці автоматики ЦТАВ – Бондарчук Сергій Михайлович, тел. (05136) 413-46. e-mail: s_bondarchuk@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог ВВ СМтаР – Вербіцький Олександр Юрійович, тел. (05136) 422-09, e-mail: ay_verbitskii@sunpp.atom.gov.ua.
Скасовано
25 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 14 березня, 16:31
Опис
Визнати відкриті торги такими, що не відбулися на закупівлю робіт - код CPV 45454000-4 по ДК 021:2015 - Реконструкція (Енергоблок № 3. Модернізація керуючих систем безпеки із заміною уніфікованого комплексу технічних засобів (УКТЗ), в частині КСБ-1), згідно статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII – здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, а саме з воєнним станом, який діє на території України.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-28-005267-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 183 651 282.70 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 000 000.00 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 551 000.00 UAH |
Період уточнень | до 24 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 25 березня, 00:02 |
Початок аукціону: | 11 квітня, 12:04 |
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10% |
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 0% від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 4% від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 6% від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 8% 36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 10% |
---|
ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція. Енергоблок № 3. Модернізація керуючих систем безпеки із заміною уніфікованого комплексу технічних засобів (УКТЗ), в частині КСБ-1CPV code 45454000-4 according to DK 021:2015 – Restructuring work. Unit№3. Modernization of security control systems (KSB) with the replacement of unified technical means package (UKTZ), as part of KSB-11 робота Адреса поставки: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, ВП ЮУАЕС, Промзона. Строк виконання робіт: в період ППР-2022 на енергоблоці № 3: початок робіт з дати підписання договору, закінчення – до 22.06.2022. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення енергоблоку № 3. Строк: до 22.06.2022 15:43 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Олата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 53.00%
Виконання зобов’язань Замовника за Договором забезпечується авансом. Сума авансу становить 47% від вартості закупівлі (обсягу виконання робіт та постачання обладнання і матеріалів). Орієнтовний термін здійснення попередньої оплати (авансування): через 15 днів після укладання договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 47.00%
Назва організації | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ЮУАЕС |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20915546 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, Вул. Назарівська, 3 |
Ім'я |
Франко Юрій Аркадійович (Franko Yurii ) |
Телефон | +380513642177 |
Ел. пошта | y_franko@sunpp.atom.gov.ua |