На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 365 530.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42808792 |
---|---|
Поштова адреса | 75200, Україна, Херсонська область, смт Чаплинка, 75200, Херсонська обл., Чаплинський район, селище міського типу Чаплинка, ВУЛИЦЯ СПАРТАКА, будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Артур Родічєв |
Телефон | 380968240402 |
Ел. пошта | millabudsentr@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Учасник гарантує, що обсяг робіт залученних суб’єктів господарювання до виконання робіт чи послуг як субпідрядників/співвиконавці не буде перевищувати 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Код ЄДРПОУ | 41764629 |
---|---|
Поштова адреса | 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Озерна, будинок 9, кабінет 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ткаченко Олександр Русланович |
Телефон | 380508437289 |
Ел. пошта | AMC-AMC@UKR.NET |
Скасування неуспішне
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 19 березня, 12:08
Опис
В ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та Указу Президента України № 133/2022, яким продовжено строк дії воєнного стану з 05 години 30 хв. 26 березня строком на 30 діб, що унеможливлюють виконання норм Закону.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-01-006023-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 365 530.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 51 827.65 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 51 827.65 UAH |
Період уточнень | до 15 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 лютого, 16:36 |
Дата останніх змін | 30 березня, 01:03 |
Аукціон |
28 лютого, 13:53 Переглянути |
Початок аукціону: | 28 лютого, 13:30 |
Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Горького в м. Нова Каховка Херсонської області (в межах вул. Дружби - вул. Індустріальна)1 робота Адреса поставки: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, проїзна частина вул. Горького(в межах вул. Дружби - вул. Індустріальна) Строк: до 29.12.2023 16:36 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45233000-9, Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
За мотивованою заявою Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) Замовник, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 року (з урахуванням змін), має право надати Генпідряднику та, у разі наявності звернення Генпідрядника, субпідряднику за рахунок бюджетних коштів попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше 90 календарних днів. По закінченні тримісячного терміну, з дати реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань на попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Перерахування сум попередньої оплати (авансу) також може здійснюватися частинами в межах поточного бюджетного періоду з переодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу та вимагати від Генпідрядника інформацію щодо його використання.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43538115 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Ім'я |
Веніслав Наталія Іванівна (Venislav Nataliia ) |
Телефон | +380958246154 |
Ел. пошта | dy.mcdor@ukr.net |