На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 543.24 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37167117 |
---|---|
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Олександра Пивоварова, буд. 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Наришкова Ірина |
Телефон | 380506261220,380612282515 |
Ел. пошта | NARYSHKOVA.I@SVITOK.COM.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-08-014512-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 12 543.24 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 21 лютого, 14:19 |
---|
Офісне устаткування та приладдя різне (Файли для документів Axent Delta (D1003) А4+ економ, PP 20 мкм, глянець прозорий, 100 шт.)30 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Файли для документів Buromax (BM.3800) А4, PP 30 мкм, глянець прозорий, 100 шт.)30 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Скріпки Buromax (BM.5007) 25 мм, трикутні 100 шт.)11 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Скріпки кольорові Axent (4106-A) 28 мм, круглі 100 шт.)9 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Скріпки кольорові Economix (E41003) 28 мм, круглі 100 шт.)15 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка кулькова Economix (E10138-02) RANGE, не автоматична, корпус пластиковий, помаранчевий, без ергономічних вставок, зі змінним стрижнем, чорнила синього кольору)20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Коректор-ручка)4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Брелок для ключів Buromax (BM.5473-99) пластиковий, з полем для напису, 60х20мм)250 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку Mondi Maestro Extra, А4, 80 г/м² 500 арк., білий)35 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку Crystal Pro (4820171681381), А5, 80 г/м² 500 арк., білий)2 стопа паперу Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Клейка стрічка канцелярська (Клейка стрічка Axent (3014-А), 18мм х 18м, 40мкм, прозора)14 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Axent Delta (D1714-02C) А4, 75 мм, одностороння ламінація PP, синя)9 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Паперовий блок для нотаток Buromax (BM.2285) непроклеєний, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.)12 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Паперовий блок для нотаток Buromax (BM.2284) проклеєний, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.)15 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор AXENT (D1714-03C) А4, 75 мм, одностороння ламінація PP, сіра)14 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка кулькова Axent (AB1002-02-A) Direkt, не автоматична, корпус пластиковий, прорезинений, без ергономічних вставок, зі змінним стрижнем, чорнила синього кольору)24 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.02.2022 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКИЙ ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24459045 |
Поштова адреса | 87516, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Азовстальська, 13 |
Ім'я |
Олена Москаленко |
Телефон | +380963811310 |
Ел. пошта | kugdk2017@gmail.com |