На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
350 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: лотків настільних горизонтальних та вертикальних, біндерів, паперу для нотаток, закладок поліпропіленових, скоб, олівців, дироколів, степлерів, дестеплерів, маркерів, клея олівця, ножиців офісних, коректорів, ластиків, магнітних стаканів, конвертів, файлів для документів
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-11-000940-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 350 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 750.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 лютого, 00:03 |
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (лотків настільних горизонтальних та вертикальних, біндерів, паперу для нотаток, закладок поліпропіленових, скоб, олівців, дироколів, степлерів, дестеплерів, маркерів, клея олівця, ножиців офісних, коректорів, ластиків, магнітних стаканів, конвертів, файлів для документів)39130 штука Адреса поставки: 65017, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д Строк: до 31.05.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38226516 |
Поштова адреса | 65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д |
Ім'я |
Любавіна Юлія Валеріївна |
Телефон | +380972101328 |
Ел. пошта | lyubavinayulya87@gmail.com |