На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: - начальник дільниці ЕЦ – Кисельов Олександр Вячеславович, тел. (05136) 413-02, e-mail: a_kiselev@sunpp.atom.gov.ua - інженер-технолог ВВ СМтаР – Жуля Микола Анатолійович, тел. (05136) 422-09, e-mail: na_zhulya@sunpp.atom.gov.ua.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-15-002886-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 76 708 759.40 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 767 000.00 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 192 000.00 UAH |
Період уточнень | до 21 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 3 березня, 10:02 |
гарантійне обслуговуваннягарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10% |
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 0% від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 4% від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 6% від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 8% 36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 10% |
---|
код CPV 45454000-4 по ДК 021:2015 - Реконструкція (Реконструкція електроустаткування, системи управління та сигналізації РДЕС-1 систем безпеки енергоблоку №3)1 робота Адреса поставки: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП ЮУАЕС, Промзона. Строк виконання робіт: в період ППР 2022 енергоблоку №3: початок з дати підписання договору; закінчення до 29.05.2022 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку ППР енергоблоку № 3 та закінчення ППР енергоблоку № 3. Строк: до 29.05.2022 16:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Умови оплати: виконання зобов’язань Замовника за Договором забезпечується авансом. Сума авансу становить 50% від вартості закупівлі (обсягу виконання робіт, постачання обладнання та матеріалів). Орієнтовний термін здійснення попередньої оплати (авансування): через 15 днів після укладання договору. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Умови оплати: виконання зобов’язань Замовника за Договором забезпечується авансом. Сума авансу становить 50% від вартості закупівлі (обсягу виконання робіт, постачання обладнання та матеріалів). Орієнтовний термін здійснення попередньої оплати (авансування): через 15 днів після укладання договору. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ЮУАЕС |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20915546 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, Вул. Назарівська, 3 |
Ім'я |
Франко Юрій Аркадійович (Franko Yurii ) |
Телефон | +380513642177 |
Ел. пошта | y_franko@sunpp.atom.gov.ua |