На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
100 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Код ЄДРПОУ | 39417349 |
---|---|
Поштова адреса | 49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Суворова, буд. 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Башкатова |
Телефон | +380672336577 |
Ел. пошта | boe@ak.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-17-003033-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 23 лютого, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 березня, 00:01 |
папір офісний А4500 стопа паперу Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна 115 Строк: до 01.09.2022 10:28 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки фінансування Замовник проводить оплату за отриманий товар, після надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомірційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда" Павлоградської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37735597 |
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Соборна,115 |
Ім'я |
Горба Катерина Вікторівна ( ) |
Телефон | +380503263724 |
Ел. пошта | cpmsp.tender@ukr.net |