На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 569 253.60 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-21-015546-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 569 253.60 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Департамент є замовником з виконання будівельних робіт за інфраструктурним проектом: "Капітальний ремонт будівлі Центру позашкільної роботи за адресою: 84300, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Паркова, 12а (далі – проєкт будівництва). Так, у 2018 році за результатами проведеної процедури закупівлі департамент уклав з переможцем договір підряду № 16 кб, сума фактичної оплати за яким склала 2 555 505,02 грн. Строк дії договору завершився у 2018 році. Роботи за договором були виконані лише частково та проєкт будівництва потребував суттєвих коригувань. Тож у 2019 році було завершено коригування проєкту будівництва, з виділенням 1 та 2 пускового комплексу, а техніко-економічні показники попередньої проєктної документації втратили чинність. Для реалізації 1 пускового комплексу за відкоригованим проєктом будівництва у 2019 році проведено закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів, за результатами якої департамент уклав з ТОВ «ЛИСИЧАНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» договір підряду 117 б-19 з ціною 11 652 810,49 грн. В ході виконання робіт постала потреба в повторному коригуванні проєкту будівництва у зв’язку з необхідністю уточнення обсягів робіт. В той же час строк дії договору підряду № 117б-20 завершився 31.12.2020, а розмір фактичної оплати за ним склав 8 231 201,89 грн. У 2021 році коригування проєкту будівництва завершено. Для завершення реалізації 1 пускового комплексу за відкоригованим проєктом будівництва потрібно виконати додаткові аналогічні роботи, виникнення яких зумовлено уточненням обсягів робіт, які додані до проєкту та не могли бути реалізовані в рамках договору № 117б-20. Через те, що додаткові роботи тотожні тим, що виконувались за основним договором, а також, що вони технічно пов'язані, тому є необхідність закупівлі додаткових робіт саме у ТОВ «ЛИСИЧАНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ». Тож наразі існує необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, які складаються із змінених та додаткових робіт, що були передбачені договором № 117б-20. Вартість аналогічних робіт становить 3 569 253,60 грн. та є меншою ніж 50% від ціни основного договору. Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури є: 1) за закупівлею ID UA-2019-10-04-002216-b: повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2019, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 26.11.20192) 2) експертний звіт філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Донецькій області від 23.12.2016 № 05-0968-16 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт будівлі Центру позашкільної роботи за адресою: 84300, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Паркова,12а»; 3) експертний звіт філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Донецькій області від 13.05.2017 № 05-0236-17 щодо розгляду проєктної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва за робочим проєктом «Капітальний ремонт будівлі Центру позашкільної роботи за адресою: 84300, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Паркова,12а» (коригування); 4) експертний звіт філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Донецькій області від 31.05.2019 № 05-0022-19 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт будівлі Центру позашкільної роботи за адресою: 84300, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Паркова,12а» (коригування); 5) експертний звіт (позитивний) Східної філії ДП «НДІпроектреконструкція» від 21.10.2021 № 10-0489-21 щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт будівлі Центру позашкільної роботи за адресою: 84300, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Паркова,12а» (коригування). |
Дата останніх змін | 31 березня, 13:50 |
---|
Капітальний ремонт будівлі Центру позашкільної роботи за адресою: 84300, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Паркова, 12а (1 пусковий комплекс)(завершення робіт)1 робота Адреса поставки: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Паркова, 12а Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
«Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 65.00%
Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26503980 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Ім'я |
Ігор Ігнатов |
Телефон | +380671258785 |
Ел. пошта | dkb.p@ukr.net |