На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8721.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Виникнення додаткової потреби у товарі, який Замовник не міг передбачити, а саме у – папері А4 80 г/м, 500 арк. (5) (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне). Так, у зв’язку із широкомасштабним вторгненням в Україну збройних сил Російської Федерації, виконання наразі договору про закупівлю №15 від 01.03.2022 р.(Постачальник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір") є неможливим, тому керівництвом Замовника прийнято рішення про закупівлю папері А4 80 г/м, 500 арк. (5) (у кількості - 50 пачок), який не був передбачений річним планом закупівель, згідно з положеннями Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні»; розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану»; розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні». Таким чином, ураховуючи, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі у новоствореному рядку річного плану вважається новим предметом договору і новим предметом закупівель. Вид закупівлі для такого предмету закупівлі визначається Замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням категорії Замовника. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин третьої та сьомої статті 3 Закону.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-03-17-000720-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 721.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 17 березня, 15:34 |
---|
Папір офісний А4 80 г/м, 500 арк.50 стопа паперу Адреса поставки: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96 Строк: до 25.03.2022 15:19 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кошти НСЗУ згідно видаткових накладних по безготівковому розрахунку, безпосередньо при одержанні товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25502352 |
Поштова адреса | 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
Ім'я |
Коломієць Людмила Іванівна ( ) |
Телефон | +380970098446 |
Ел. пошта | kolljd@ukr.net |