На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6515.26 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Біндер - кліпса 25 мм - 12 шт Біндер - кліпса 41 мм - 12 шт Бокс для паперу 90х90х45 мм., чорний - 1 шт Журнал вхідної документації (загальна) вертикальна - 3 шт Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян - 1 шт Закладки пластикові NEON, JOBMAX, з клейким шаром, 45х12 мм - 10 шт Набір маркерів текстових 3 кол. груб. квадр. - 2 шт Нотатки самоклеючі 76*76 мм (80) асорті NEON - 10 шт Нотатки паперові для нотаток ЗЕБРА 90Х90Х70 мм, не склеєний - 5 шт. Папір для друку А4 (500 листків) - 23 пач. Папір ксероксний А4 - 10 шт. Папка-рег А4 70 мм - 5 шт. Ручка звичайна масляна - 10 шт Ручка звичайна масляна синя - 10 шт. Стержень звичайний масляний синій - - 10 шт. Стрічка клеюча 18ммх20м по 8 шт - 3 шт. Точилка - 4 шт. файли - 2паков. Швидкозшивач - 50 шт.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-04-14-001488-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 515.26 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 14 квітня, 11:55 |
---|
Товари офісного призначення (канцелярські товари): - Клей олівець 22 г сухий, пальчиковий Amos - 10 шт; - Ніж кацелярський середній, 18 мм прозорий - 5 шт; - Ножиці офісні 163 мм Jobmax - 1 шт; - Папка конверт А4 на кнопку, кольорова - 5 шт; - Папір для друку А4 (500 листків) - 10 пач.; - Папір ксероксний А4 (500 листків) - 15 пач.; - Папка - реглан А4 50 см темно-сині Jobmax - 3 шт; - Папка - реглан А4 70 см темно-зелені Jobmax - 3 шт; - Ручка автоматична кулькова синя К15 - 20 шт; - Ручка звичайна масляна 0,7 чорна - 10 шт; - Ручка звичайна масляна 0,7 червона - 10 шт; - Швидкозшивач А4 пластиковий - 20 шт; - Файли А4 - 1 пач.; - Скоби №24/6 - 10 пач.123 штука Адреса поставки: 81070, Україна, Львівська область, смт Івано-Франкове, пл. Ринок,1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Назва організації | ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44084231 |
Поштова адреса | 81070, Україна, Львівська область, селище міського типу Івано-Франкове, пл.Ринок, будинок 1 |
Ім'я |
Юлія Сапило |
Телефон | +380979096826 |
Ел. пошта | fin-if@ukr.net |