На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 493 318.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Розглянувши пропозицію учасника, уповноважена особа фіксує не відповідність пропозиції вимогам Замовника, а саме: 1. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачені вимоги до робіт, що є предметом закупівлі: «п. 6.10. Копії посвідчень або документів підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які підтверджують їхню можливість виконання послуг (робіт) за предметом закупівлі. Вищезазначені документи мають посвідчувати кваліфікацію працівників, що виконуватимуть послуги (роботи) за предметом закупівлі, такі документи мають надавати право виконувати певний вид послуг (робіт), таких як: зварювання, робота на висоті, електромонтажні роботи та інші». В складі тендерної документації надано Декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, але відсутні посвідчення про проходження працівниками ТОВ "СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ" навчання з виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри (робота на висоті). 2. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачені вимоги до робіт, що є предметом закупівлі: «п. 6.12. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». В складі тендерної документації надано копію договору генерального підряду № 1 від 25 січня 2019 р. з додатками між ТОВ «ИНЕКО» та ТОВ "СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ" достовірність якого не можливо встановити в зв’язку з низькою якістю відбитку печатки на останній сторінці даного договору та актах виконаних робіт КБ-2 та КБ-3, а на акті № 2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року взагалі відсутні печатка, як замовника так і генпідрядника. 3. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Додаток 1: «Роботи повинні виконуватись із застосуванням заходів з охорони навколишнього середовища.» В складі тендерної документації відсутні гарантії що роботи будуть виконуватись із застосуванням заходів з охорони навколишнього середовища.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Розглянувши пропозицію учасника, уповноважена особа фіксує не відповідність пропозиції вимогам Замовника, а саме: 1. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачені вимоги до робіт, що є предметом закупівлі: «п. 6.10. Копії посвідчень або документів підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які підтверджують їхню можливість виконання послуг (робіт) за предметом закупівлі. Вищезазначені документи мають посвідчувати кваліфікацію працівників, що виконуватимуть послуги (роботи) за предметом закупівлі, такі документи мають надавати право виконувати певний вид послуг (робіт), таких як: зварювання, робота на висоті, електромонтажні роботи та інші». В складі тендерної документації надано Декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, але відсутні посвідчення про проходження працівниками ТОВ "СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ" навчання з виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метри (робота на висоті). 2. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачені вимоги до робіт, що є предметом закупівлі: «п. 6.12. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». В складі тендерної документації надано копію договору генерального підряду № 1 від 25 січня 2019 р. з додатками між ТОВ «ИНЕКО» та ТОВ "СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ" достовірність якого не можливо встановити в зв’язку з низькою якістю відбитку печатки на останній сторінці даного договору та актах виконаних робіт КБ-2 та КБ-3, а на акті № 2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року взагалі відсутні печатка, як замовника так і генпідрядника. 3. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Додаток 1: «Роботи повинні виконуватись із застосуванням заходів з охорони навколишнього середовища.» В складі тендерної документації відсутні гарантії що роботи будуть виконуватись із застосуванням заходів з охорони навколишнього середовища.
Код ЄДРПОУ | 41232488 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул.Кондратьєва Герасима, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Ткаченко |
Телефон | +380509271180 |
Ел. пошта | office@sdc.sumy.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 03332464 |
---|---|
Поштова адреса | 42001, Україна, Сумська область, Сумська область, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 244 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | РЯБЧЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ |
Телефон | +380544872011 |
Ел. пошта | tov_rembudservice@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32174830 |
---|---|
Поштова адреса | 36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. КОЗАКА, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Герасименко |
Телефон | +380532565772 |
Ел. пошта | transinterbud@i.ua |
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 10 червня, 16:24
Опис
«Неможливостіь усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Ідентифікаційний номер | UA-2022-05-06-000665-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 493 318.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 14 933.18 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 13 травня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 червня, 16:24 |
Аукціон |
30 травня, 11:41 Переглянути |
Початок аукціону: | 30 травня, 11:12 |
«Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт і реставрація 45453000-7) - 1 роботи (Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення КНП "Роменська ЦРЛ" Роменської міської ради Сумської області, м. Ромни, бульвар Московський, 24") 45450000-6».1 робота Адреса поставки: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Московський, 24 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки здійснюються після поетапного виконання Робіт (відповідно до календарного графіку виконання Робіт) в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01981477 |
Поштова адреса | 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Московський, 24 |
Ім'я |
Захарченко Людмила Михайлівна |
Телефон | 380978834039 |
Ел. пошта | romny_srl.Zakypka@email.ua |