На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 833 842.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Прекваліфікація
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39894111 |
---|---|
Поштова адреса | 04123, Україна, Київська область, Київ, вулиця Світлицького, будинок 35, офіс 108/4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Давід Кізіменко |
Телефон | 380636130714 |
Ел. пошта | upr.tender@gmail.com |
Час публікації: 2022-10-09 02:19:08
Ідентифікатор: 5d78a54f37074a45ba3658d071981b6d
Кінцевий строк для усунення: 2022-10-07 11:51:56
Опис
1. Учасник у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.08.2022 р. №2/2 по п. 10 Дефектоскопіст Антоненко Андрій Анатолійович в колонці «Наявність спеціальних дозволів, сертифікатів, кваліфікаційних посвідчень (найменування, №, серія, дата видачі, орган видачі тощо) зазначив сертифікат фахівця з неруйнівного контролю №36646 ISO від 18.04.2019 та сертифікат фахівця з неруйнівного контролю №36645 ISO від 16.04.2019, проте надав скановані копії сертифікату №36646 ISO від 10.07.2019 та сертифікату №36645 ISO від 10.07.2019. Вимога підпунктів 2.1, 2.5 пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію: Посада Кваліфікація ПІБ Розряд та/або кв. гр. з електро-безпеки Розряд Стаж роботи Наявність спеціальних дозволів, сертифікатів, кваліфікаційних посвідчень (найменування, №, серія, дата видачі, орган видачі тощо) Вид трудових відносин Проведення інструктажів з охорони праці/ пожежної безпеки 2.Учасник у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.08.2022 № 2/2 вказав Зварника пластмас Лагузу Олександра Борисовича, проте не надав скановану(-і) копію(-ії) (з оригіналу або з копії) чинного сертифіката/посвідчення зварника поліетиленових трубопроводів та/або зварника пластмас. (учасник надав свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації) Вимога п.п. 2.3 Умова п.2 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати скановану(-і) копію(-ії) (з оригіналу або з копії) чинного сертифіката/посвідчення зварника поліетиленових трубопроводів та/або зварника пластмас. 3.Учасник не надав повних скан-копій чинного посвідчення працівника про перевірку знань та присвоєння відповідної групи з електробезпеки по наступних працівниках: - Гетя О.М. - Колесніков І.М. - Любчич О.П. - Полтавцева І.В. - Скочко Ю.Г. - Костенко О.М. - Лагуза О.Б. Вимога п.п. 2.4 Умова п.2 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник надає скановану(-і) копію(-ії) (з оригіналу або з копії) чинного посвідчення працівника про перевірку знань та присвоєння відповідної групи з електробезпеки (вимагається для працівника(-ів) з ІІ кв.гр та вище).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42763406 |
---|---|
Поштова адреса | 76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський р-н, місто Івано-Франківськ, вул.Василіянок, будинок 22, офіс 502 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Іванишин |
Телефон | +380503306713 |
Ел. пошта | ekonaftogazenergiya@gmail.com |
Час публікації: 2022-10-09 02:19:08
Ідентифікатор: 0d5e310657ac4c50884a877215bb2390
Кінцевий строк для усунення: 2022-10-07 11:40:17
Опис
1. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 23.08.2022 №23-08/22-2, в якій не зазначив інформацію щодо присвоєння працівникам відповідної групи з електробезпеки. Вимога підпунктів 2.1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію: Посада Кваліфікація ПІБ Розряд та/або кв. гр. з електро-безпеки Розряд Стаж роботи Наявність спеціальних дозволів, сертифікатів, кваліфікаційних посвідчень (найменування, №, серія, дата видачі, орган видачі тощо) Вид трудових відносин Проведення інструктажів з охорони праці/ пожежної безпеки 2.Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 23.08.2022 №23-08/22-2 в якій зазначив інформацію щодо наявності спеціальних дозволів, сертифікатів, кваліфікаційних посвідчень (найменування, №, серія, дата видачі, орган видачі тощо), проте не зазначив найменування таких документів щодо наступних працівників: - Міськів А.Р. - Неільчук І.Д. - Гуцуляк В.В. - Нижник Р.Б. Вимога підпункту 2.1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію: Посада Кваліфікація ПІБ Розряд та/або кв. гр. з електро-безпеки Розряд Стаж роботи Наявність спеціальних дозволів, сертифікатів, кваліфікаційних посвідчень (найменування, №, серія, дата видачі, орган видачі тощо) Вид трудових відносин Проведення інструктажів з охорони праці/ пожежної безпеки
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 01273125 |
---|---|
Поштова адреса | 54028, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ НОВОЗАВОДСЬКА, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Зубко |
Телефон | +380504055074 |
Ел. пошта | mbudm.com.ua@gmail.com |
Час публікації: 2022-10-09 02:19:08
Ідентифікатор: 846b3b64767d4781a3fe2220b9a9bec2
Кінцевий строк для усунення: 2022-10-07 13:30:22
Опис
1.Учасник надав Довідку про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій від 14.09.2022 № 1, проте не зазначив в Довідці інформацію щодо можливості використання ним Автомобіля бортового Вимога пп. 1.1 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці А Додатку 6 до тендерної документації. Учасник надає Довідку на власному бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг. У довідці довільної форми Учасник повинен вказати: - Найменування обладнання та МТБ; - Од. виміру; - К-сть; - Марку (тип); - Адресу виробничих потужностей; - Підставу користування (власне, лізинг, оренда, обладнання субпідрядника, інше право користування, тощо); - Реквізити договорів (лізинг, оренда, інше право користування, тощо); - Серію/номер паспорта. 2. Учасник у Довідці про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій від 14.09.2022 № 1 вказав, що буде використовувати при наданні послуг Лабораторію, проте не надав скан-копії документів, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, договір оренди, договір підряду (обладнання субпідрядника /співвиконавця), договір надання послуг, тощо). Вимога п.п. 1.3 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник для надання необхідних послуг відповідно до вимог тендерної документації, У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає скан-копії документів, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, договір оренди, договір підряду (обладнання субпідрядника /співвиконавця), договір надання послуг, тощо). 3. Учасник у Довідці про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій від 14.09.2022 № 1 вказав, що буде використовувати при наданні послуг: - Кран на автомобільному ходу ВАНТАЖНИЙ АВТОКРАН БІЛЬШЕ 20т-С, більше 28,5т, BUMAR DS28ІТ; - Вантажопідіймальний кран КС – 5364, проте не надав скан-копії дозвільних документів (декларації, дозволи) на експлуатацію даних кранів Вимога п.а) п.п. 1.2. п.1 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник щодо обладнання, яке буде використовуватись при наданні необхідних послуг відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства, в складі своєї пропозиції надає копії чинних наступних документів: а) скан-копії дозвільних документів (декларації, дозволи, сертифікати, ліцензії тощо), якщо наявність таких документів передбачене чинним законодавством. 4. Учасник не надав скан-копії відповідних документів, які засвідчують можливість виконання організацією робіт з неруйнівного контролю з додатками Вимога п.б) п.п. 1.2. п.1 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати скан-копії відповідних документів, які засвідчують можливість виконання організацією робіт з неруйнівного контролю з додатками (свідоцтво та/або сертифікат та/або дозвіл та/або ліцензія та/або декларація та/або санітарний паспорт та/або документ про атестацію та/або інші документи, які передбаченні чинним законодовством України на момент проведення торгів) на виконання наступних видів контролю: неруйнівний контроль зварювальних елементів (візуально-оптичний (VT), ультразвуковий (UT)). 5.Учасник для надання необхідних послуг відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації в тому числі Електрогазозварники (не менше двох) допущені до ручного дугового зварювання (111) згідно з НПАОП 0.00-1.16, проте Учасник у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.09.2022 № 3 вказав Електрогазозварників Дракіна Ігоря Сергійовича та Троценка Олега Вікторовича в підтвердження кваліфікації яких надав посвідчення зварників з методом зварювання 135. Вимога п.4 Таблиці Б Умови п.2 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник для надання необхідних послуг відповідно до вимог тендерної документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, а саме: Електрогазозварники (не менше двох) допущені до ручного дугового зварювання (111) згідно з НПАОП 0.00-1.16 Учасник повинен надати Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до надання послуг. 6. Учасник у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.09.2022 № 3 вказав Електрогазозварників Остапенка Михайла Івановича, Рибченка Анатолія Леонідовича, Зануду Віктора Івановича, проте для підтвердження їх кваліфікації не надав скановані копії (з оригіналу або з копії) чинного посвідчення зварника (атестованих згідно НПАОП 0.00-1.16) Вимога п.п. 2.2 Умова п.2 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати скановані копії (з оригіналу або з копії) чинного посвідчення зварника (атестованих згідно НПАОП 0.00-1.16). 7.Учасник у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.09.2022 № 3 вказав Зварника пластмас Воробкала Олександра Вікторовича, проте не надав скановану(-і) копію(-ії) (з оригіналу або з копії) чинного сертифіката/посвідчення зварника поліетиленових трубопроводів та/або зварника пластмас. Вимога п.п. 2.3 Умова п.2 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати скановану(-і) копію(-ії) (з оригіналу або з копії) чинного сертифіката/посвідчення зварника поліетиленових трубопроводів та/або зварника пластмас. 8.Учасник у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.09.2022 № 3 вказав Піскоструминника Мазуренка Віктора Володимировича, проте не надав скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних кваліфікаційних посвідчень або інших документів, що підтверджують кваліфікацію піскоструминника, який буде залучений до надання послуг. п.п 2.4 Вимоги щодо підтвердження п.2. Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних кваліфікаційних посвідчень або інших документів, що підтверджують кваліфікацію піскоструминника (-ів) та маляра (-ів), який (-і) буде (-уть) залучений (-і) до надання послуг.
Період оскаржень до 24 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис
Відмінити торги на закупівлю послуг з поточного ремонту водопроводів питної та технічної води ЛВДС "Кременчук" Полтавська область, Кременчуцький р-н, Омельницька ОТГ, с. П'ятихатки, вул. Світанкова, 1 (ДБН А.2.2-3:2014) (інженерні та будівельні роботи, код 45220000-5 за ДК 021:2015) згідно з п. 1 ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами та доповненнями) у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг саме з такими вимогами до предмета закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-07-27-002149-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 18 833 842.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 94 169.21 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 188 338.42 UAH |
Період уточнень | до 5 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 вересня, 11:00 |
Дата останніх змін | 13 жовтня, 12:03 |
Поточний ремонт водопроводів питної та технічної води ЛВДС "Кременчук" Полтавська область, Кременчуцький р-н, Омельницька ОТГ, с. П'ятихатки, вул. Світанкова, 1Maintenance of drinking and technical water pipelines of LPCS "Kremenchuk" Poltava region, Kremenchuk district, Omelnytska UTC, v. Pyatyhatky, str. Svitankova, 11 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання у розмірі до 30% відсотків договірної ціни проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу, протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати надання Підрядником зазначеної банківської гарантії, на підставі отриманого належним чином оформленого рахунку (рахунку-фактури) Підрядника. Платежі за обсяги виконаних робіт здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт та витрати на підставі отриманого рахунку (ів) (рахунку(ів)-фактури. Детальні умови оплати та розрахунків, передбачено проектом договору у додатку 3 до цієї тендерної документації.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання у розмірі до 30% відсотків договірної ціни проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу, протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати надання Підрядником зазначеної банківської гарантії, на підставі отриманого належним чином оформленого рахунку (рахунку-фактури) Підрядника. Платежі за обсяги виконаних робіт здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт та витрати на підставі отриманого рахунку (ів) (рахунку(ів)-фактури. Детальні умови оплати та розрахунків, передбачено проектом договору у додатку 3 до цієї тендерної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31570412 |
Поштова адреса | 01010, Україна, м. Київ, Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Ім'я |
Тетяна Близнюк |
Телефон | +380442069648 |
Ел. пошта | t.blyzniuk@ukrtransnafta.com |