На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 805 862.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Скасовано
16 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 16 серпня, 00:03
Опис
Відсутність подальшої потреби
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-02-005173-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 805 862.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 24 029.31 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 8 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 серпня, 18:00 |
Дата останніх змін | 16 серпня, 00:03 |
Капітальний ремонт з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: просп. Слобожанський, 89 м. Дніпро1 робота Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Слобожанський, 89 Строк: до 24.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник при надходженні бюджетних коштів перераховує протягом 90 (девʼяноста) календарних днів на небюджетні рахунки Генерального підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, попередню оплату/аванс на виконання/придбання __________ у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором у порядку, передбаченому постановами Кабінету Міністрів України __________________________ ____________________________________________________ (далі – Постанови КМУ), Положенням про здійснення департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації попередньої оплати товарів, робіт і послуг та надання авансу на придбання матеріалів, конструкцій та виробів у 202_ році, затвердженого наказом департаменту житлового-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від _____ №____ (далі – Положення).
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних Робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, але не пізніше 24 грудня поточного року.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після введення об’єкту в експлуатацію відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» (зі змінами), по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38598277 |
Поштова адреса | 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Ім'я |
Володимир Дмітрієв |
Телефон | +380567428457 |
Ел. пошта | tender_jkh@ukr.net |