На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
320 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» із змінами
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. учасник не надав довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг за предметом цієї процедури закупівлі; 2. учасник не надав довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду; 3. учасник не надав скановані копії медичних книжок з відомостями про проходження медичного огляду, дійсного на момент подання пропозиції, всіх працівників, які будуть залучені учасником для виконання послуг за предметом закупівлі; 4. учасник не надав завірену підписом уповноваженої особи учасника копія аналогічного договору, укладеного та виконаного за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості не менше 1 договору) та копія(ї) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. учасник не надав довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг за предметом цієї процедури закупівлі; 2. учасник не надав довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду; 3. учасник не надав скановані копії медичних книжок з відомостями про проходження медичного огляду, дійсного на момент подання пропозиції, всіх працівників, які будуть залучені учасником для виконання послуг за предметом закупівлі; 4. учасник не надав завірену підписом уповноваженої особи учасника копія аналогічного договору, укладеного та виконаного за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості не менше 1 договору) та копія(ї) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання
Код ЄДРПОУ | 2168404429 |
---|---|
Поштова адреса | 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, 89600, Закарпатська обл., місто Мукачево, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА НАБЕРЕЖНА, будинок 9, квартира 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сільвія Лукачина |
Телефон | 380509817040 |
Ел. пошта | LjudmylaKupar@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2981816833 |
---|---|
Поштова адреса | 90156, Україна, Закарпатська область, Іршавський район, село Луково, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кинів Євген |
Телефон | +380979684440 |
Ел. пошта | ovnase@ukr.net |
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 22 серпня, 18:20
Опис
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг через неможливість учасниками виконати умови оголошення та проекту договору у встановлений строк – до 23.08.2022р..
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-04-003903-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 320 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 200.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 серпня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 серпня, 09:00 |
Дата останніх змін | 22 серпня, 18:20 |
Аукціон |
16 серпня, 12:28 Переглянути |
Початок аукціону: | 16 серпня, 12:05 |
Поточний ремонт приміщення кабінету трудового навчання першого поверху корпусу "Г" Ужгородської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою вул. Академіка Корольова 41 послуга Адреса поставки: 88015, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Ак. Корольова, 4 Строк: до 23.08.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Оплата здійснюється «Замовником» на розрахунковий рахунок «Підрядника» на підставі пред’явлених «Підрядником» актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 протягом 5-ти календарних днів після їх підписання уповноваженими представниками «Замовника» та «Підрядника».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КУ "УЖГОРОДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №8 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22110114 |
Поштова адреса | 88015, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА КОРОЛЬОВА, будинок 4 |
Ім'я |
Михайло Потокі |
Телефон | +380635502015 |
Ел. пошта | mihajlopotoki1989@gmail.com |