На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
255 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Враховуючи статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимоги Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) від 31.12.2021 року № 716/5 (із змінами), наказу Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) від 13.04.2022 року № 65/5, та з метою організації закупівлі по предмету: (Папір для друку формату А4) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) для структурних підрозділів Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) в Тернопільській області шляхом проведення процедури відкритих торгів при розгляді тендерної пропозиції учасника вказаної закупівлі (Закупівля UA-2022-08-05-006606-a, рядок плану закупівлі: UA-P-2022-08-05-001768-c) на майданчику Е-tender було встановлено наступне. В пункті 11 таблиці «Інші документи від Учасника» пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю - офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (папір для друку формату А4) зазначено: Учасник закупівлі надає: «Копія паспорту якості або сертифікату якості на папір, завірений печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні із зазначенням усіх технічних показників або копії сертифікатів ISO, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, завірені печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні». Разом з тим, Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" (Код ЄДРПОУ: 32481905) (Україна, Тернопільська область, Тернопіль, 46002, Тернопільська обл., місто Тернопіль, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 38, 46002) завантажило серед інших документів тендерної пропозиції завірену учасником закупівлі ксерокопію копії сертифікату Xerox підписаної уповноваженим представником Xerox Limited М.Бобровим. Учасник закупівлі не може завіряти ксерокопію копії документу, який він не оформляв і не підписував. Таким чином, згідно статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Враховуючи статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимоги Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) від 31.12.2021 року № 716/5 (із змінами), наказу Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) від 13.04.2022 року № 65/5, та з метою організації закупівлі по предмету: (Папір для друку формату А4) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) для структурних підрозділів Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) в Тернопільській області шляхом проведення процедури відкритих торгів при розгляді тендерної пропозиції учасника вказаної закупівлі (Закупівля UA-2022-08-05-006606-a, рядок плану закупівлі: UA-P-2022-08-05-001768-c) на майданчику Е-tender було встановлено наступне. В пункті 11 таблиці «Інші документи від Учасника» пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю - офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (папір для друку формату А4) зазначено: Учасник закупівлі надає: «Копія паспорту якості або сертифікату якості на папір, завірений печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні із зазначенням усіх технічних показників або копії сертифікатів ISO, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, завірені печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні». Разом з тим, Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" (Код ЄДРПОУ: 32481905) (Україна, Тернопільська область, Тернопіль, 46002, Тернопільська обл., місто Тернопіль, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 38, 46002) завантажило серед інших документів тендерної пропозиції завірену учасником закупівлі ксерокопію копії сертифікату Xerox підписаної уповноваженим представником Xerox Limited М.Бобровим. Учасник закупівлі не може завіряти ксерокопію копії документу, який він не оформляв і не підписував. Таким чином, згідно статті 31 Закону тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 32481905 |
---|---|
Поштова адреса | 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, 46002, Тернопільська обл., місто Тернопіль, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 38 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Радецький Микола |
Телефон | 380352245691 |
Ел. пошта | SZ46002@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не залучаються
Код ЄДРПОУ | 21337459 |
---|---|
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Маргарита Шевченко |
Телефон | +380957857313 |
Ел. пошта | m.shevchenko@ofis-centr.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender2@ukrpap.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-05-006606-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 255 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 550.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 серпня, 08:00 |
Дата останніх змін | 7 вересня, 11:29 |
Аукціон |
23 серпня, 14:27 Переглянути |
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4) для структурних підрозділів Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) в Тернопільській області1250 стопа паперу Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Перерахування Замовником коштів частково на розрахунковий небюджетний рахунок (відкритий в органах Казначейської служби України) та інші рахунки Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Товарів на підставі видаткових накладних та рахунків-фактур. Рахунок та видаткова накладна додається Замовнику на поставлену партію Товару в день поставки товару відповідно.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43316386 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
Ім'я |
Мінтенко Юрій |
Телефон | 380668353883 |
Ел. пошта | starttime@ukr.net |