На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
592 870.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); (пп.3. п.5 розд. ІІІ ТД) 3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника. 3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, надати не менше однієї повної кольорової скан-копії договору із зазначенням назви, адреси замовника, якому постачався товар. 3.3. Оригінал листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 3.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. (п.3 Дод. 1) Документ відсутній. В складі тендерної пропозиції Учасника надано договір №9002 в від 20.09.2021, який не можна вважати аналогічним так як предмет закупівлі не має відношення до обов’язкової ділової (шкільної) документації, що повинна використовуватись у закладах освіти. *Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумерована та скріплена печаткою. (примітка Дод. 3 ТД) В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл з назвою «14. Тендерна пропозиція.pdf». У вищезазначеному документі відсутня печатка Товариства. 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; В додатку 5 ТД надано зразок інформаційної довідки, яка повинна містити посаду, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою (п.1. розділ ІІІ ТД) В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл з назвою «8. Стаття17.pdf», який містить інформаційну довідку щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону, не завірену печаткою Товариства. З метою забезпечення єдиного стандарту оформлення та виготовлення обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності шкільна документація повинна виготовлятися згідно СОУ «Організаційно-розпорядча документація загальноосвітнього навчального закладу. Технічні умови» (додаток) присвоївши йому номер СОУ 22.2-02477019-17:2011., тому Учасник у складі пропозицій повинен надати Замовнику: - Гарантійний лист або інший документ, підтверджуючий що організація яка є виробником шкільної документації відповідає усім вимогам, що встановлені ГСТУ 79.001- 99 та наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423 «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності». (Дод. 2 ТД) В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл з назвою «9.1. Гарантійний лист.pdf». Даним листом учасник гарантує, що ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» відповідає усім вимогам, що встановлені ГСТУ 79.001- 99 та наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423 «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності», при цьому учасником не надано підтверджуючого документу, зазначеному в листі (відповідність ГСТУ 79.001- 99) та відповідність запропонованої продукції стандартам СОУ 22.2-02477019-17:2011 «Організаційно-розпорядча документація загальноосвітнього навчального закладу. Технічні умови».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); (пп.3. п.5 розд. ІІІ ТД) 3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника. 3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, надати не менше однієї повної кольорової скан-копії договору із зазначенням назви, адреси замовника, якому постачався товар. 3.3. Оригінал листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 3.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. (п.3 Дод. 1) Документ відсутній. В складі тендерної пропозиції Учасника надано договір №9002 в від 20.09.2021, який не можна вважати аналогічним так як предмет закупівлі не має відношення до обов’язкової ділової (шкільної) документації, що повинна використовуватись у закладах освіти. *Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумерована та скріплена печаткою. (примітка Дод. 3 ТД) В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл з назвою «14. Тендерна пропозиція.pdf». У вищезазначеному документі відсутня печатка Товариства. 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; В додатку 5 ТД надано зразок інформаційної довідки, яка повинна містити посаду, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою (п.1. розділ ІІІ ТД) В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл з назвою «8. Стаття17.pdf», який містить інформаційну довідку щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону, не завірену печаткою Товариства. З метою забезпечення єдиного стандарту оформлення та виготовлення обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності шкільна документація повинна виготовлятися згідно СОУ «Організаційно-розпорядча документація загальноосвітнього навчального закладу. Технічні умови» (додаток) присвоївши йому номер СОУ 22.2-02477019-17:2011., тому Учасник у складі пропозицій повинен надати Замовнику: - Гарантійний лист або інший документ, підтверджуючий що організація яка є виробником шкільної документації відповідає усім вимогам, що встановлені ГСТУ 79.001- 99 та наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423 «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності». (Дод. 2 ТД) В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл з назвою «9.1. Гарантійний лист.pdf». Даним листом учасник гарантує, що ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» відповідає усім вимогам, що встановлені ГСТУ 79.001- 99 та наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423 «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності», при цьому учасником не надано підтверджуючого документу, зазначеному в листі (відповідність ГСТУ 79.001- 99) та відповідність запропонованої продукції стандартам СОУ 22.2-02477019-17:2011 «Організаційно-розпорядча документація загальноосвітнього навчального закладу. Технічні умови».
Код ЄДРПОУ | 32168763 |
---|---|
Поштова адреса | 21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 12-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Богдан Сивак |
Телефон | +380662618055 |
Ел. пошта | syvack1991@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 24379665 |
---|---|
Поштова адреса | 03067, Україна, Київська область, Киев, ул. Шутова, 13б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Харченко |
Телефон | +380445019301 |
Ел. пошта | fenixprint@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-09-009595-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 592 870.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 964.35 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 серпня, 08:00 |
Дата останніх змін | 15 вересня, 09:27 |
Аукціон |
26 серпня, 11:46 Переглянути |
Класний журнал для V-XI класів780 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал групи продовженого дня510 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал індивідуального навчання300 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал факультативних, додаткових занять та консультацій300 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку пропущених і замінених уроків140 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал планування та обліку роботи гуртка940 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Особова справа4500 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Свідоцтво досягнень для учнів 1-го класу8400 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Свідоцтво досягнень для учнів 3-4 го класу8300 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Табель навчальних досягнень учнів V-XI класів21000 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Алфавітна книга запису учнів33 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку особистого прийому громадян28 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал реєстрації звернень громадян38 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку вхідної кореспонденції48 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку вихідної кореспонденції47 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Книга контрольно – візитаційна27 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку руху учнів52 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Формуляр читача бібліотеки5100 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку виданих підручників і навчальних посібників66 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал бракеражу готової продукції21 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал бракеражу сирих продуктів14 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку відходів9 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку робочого часу працівників100 штука Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, просп. Миру, 6-а; просп. Миру, 10-а; просп. Соборності, 3-а Строк: до 10.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Розрахунки за товар здійснюються з дотриманням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України. Оплата здійснюється на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів, після пред’явлення Учасником рахунку на оплату товару (далі – рахунок) та видаткової накладної, підписаної Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37397216 |
Поштова адреса | 02105, Україна, Київська область, Київ, пр-т Миру, 6-А |
Ім'я |
Дроздова Ольга Юріївна |
Телефон | 380633197098 |
Ел. пошта | dnepr-osvitakkt@ukr.net |