На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 763 569.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41404575 |
---|---|
Поштова адреса | 90430, Україна, Закарпатська область, Хустський район, село Горінчово, ВУЛИЦЯ 30 Р.ВИЗВОЛЕННЯ, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Кавка |
Телефон | +380677563233 |
Ел. пошта | 41404575@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34736163 |
---|---|
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, КОРОСТЕНЬ, Житомирська область,м.Коростень,вул.Шевченко, буд3,кв.36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Суховерський Єдуард |
Телефон | 380674113638 |
Ел. пошта | KAS05@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-15-002408-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 763 569.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 17 635.69 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 12:25 |
Аукціон |
31 серпня, 14:24 Переглянути |
Капітальний ремонт котельні Вишківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. № 1 Вишківської селищної ради в смт. Вишково, вул. Тиса, 7 Хустського району Закарпатської області1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату згідно з Договором протягом 10 робочих днів з дати виставлення рахунку Підрядником. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт, вказаному в п. 2.2. цього Договору. Підрядник зобов’язаний використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після її одержання. По закінченню 3-х місячного терміну, невикористана сума авансу повертається Замовнику з нарахуванням штрафних санкцій 120 % (сто двадцять відсотків) від облікової ставки НБУ за кожний день прострочки. Попередня оплата за капітальними видатками передбачена згідно з ПКМУ від 04.12.2019 № 1070, та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764. У разі відсутності (затримки) попередньої оплати від Замовника, Підрядник зобов’язується власними силами та засобами виконувати роботи без попередньої оплати.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. При кінцевих розрахунках Замовник може утримати вартість робіт, які виконані з недоліками та дефектами з вини Підрядника, якщо цей факт зафіксований відповідним актом. Підрядник зобов’язаний усунути виявлені порушення протягом встановлених строків за цим актом, після чого Замовник повертає утримані суми коштів Підряднику. У разі виявлення завищень за результатами роботи уповноваженої спеціалізованої організації щодо контролю за витрачанням фінансових ресурсів в процесі виконання робіт, надлишково перераховані кошти Підрядник повертає на розрахунковий рахунок Замовника, та/або в дохідну частину відповідного бюджету, згідно з вимогами чинного законодавства.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 9 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ВИШКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44075672 |
Поштова адреса | 90454, Україна, Закарпатська область, селище міського типу Вишково, пл.Центральна, будинок 1 |
Ім'я |
Джумеля Беатриса |
Телефон | 380661262892 |
Ел. пошта | bea26@ukr.net |