На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 925 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: У зв’язку з внесенням постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 № 723 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 і від 28 лютого 2022 р. № 169” (далі - постанова № 723) змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” (далі – постанова № 169) та Листом Мінекономіки № 3323-04/42505-06 від 27.06.2022 «Щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану», змінений порядок закупівель в умовах воєнного стану та запроваджена обов’язковість використання електронної системи закупівель шляхом застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначеного Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), для закупівель, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн. При цьому постанова конкретизує способи здійснення відповідних закупівель в умовах воєнного стану у залежності від різновиду замовників. Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому підпункту 1 пункту 1 постанови № 169) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. гривень, із застосуванням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом. Закупівлі із застосуванням порядку проведення спрощених закупівель, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. гривень, здійснюються без граничних обмежень щодо очікуваної вартості предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35800585 |
---|---|
Поштова адреса | 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмацький район, місто Бахмач, ВУЛИЦЯ В. ВИННИЧЕНКА, будинок 78 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сагателян Артак |
Телефон | +30679676769 |
Ел. пошта | tigran35800@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 05433057 |
---|---|
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, Суми, Лебединська,3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Донцова Тетяна |
Телефон | 380542700120 |
Ел. пошта | tn2806@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-29-007114-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 925 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 24 625.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 2 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 7 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 13:52 |
Аукціон |
7 вересня, 13:51 Переглянути |
Послуги із благоустрою населених пунктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд Сумської міської територіальної громади3 послуга Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Сумська міська територіальна громада Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Середній ремонт1 послуга Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Сумська міська територіальна громада Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Дрібний ремонт1 послуга Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Сумська міська територіальна громада Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Поточний ремонт штучних споруд1 послуга Адреса поставки: 20000, Україна, Сумська область, Суми, Сумська міська територіальна громада Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2022 рік передбачених графіком фінансування. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3 (трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |