На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Згідно з Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник копію сертифіката відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо організації та провадження діяльності з виконання робіт, виробництва товарів і надання послуг, які є предметом закупівлі, виданого органом з сертифікації, який акредитований Національним агентством з акредитації та проведення робіт з сертифікації систем управління за стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) або копію Настанови з якості учасника, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001 та відповідає регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на управління якістю і зосередження на результативність даної системи, в тому числі сукупність процедур, методик, протоколів, звітів та ряду інших задокументованих процесів, об’єднаних в систему. Зазначені в цьому пункті документи повинні бути видані на ім’я Учасника. На виконання зазначеної вимоги, у складі пропозиції ФОП Коритніка Д.В. міститься: Сертифікат Приватного підприємства «ОСНОВА-Р», про те , що останнє впровадило та підтримує систему управління якістю та відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Всупереч вимозі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка міститься у Додатку 2, у складі пропозиції ФОП Коритніка Д.В. відсутня копія сертифіката відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо організації та провадження діяльності з виконання робіт, виробництва товарів і надання послуг, які є предметом закупівлі, виданого органом з сертифікації, який акредитований Національним агентством з акредитації та проведення робіт з сертифікації систем управління за стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) або копія Настанови з якості учасника, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001 та відповідає регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на управління якістю і зосередження на результативність даної системи, в тому числі сукупність процедур, методик, протоколів, звітів та ряду інших задокументованих процесів, об’єднаних в систему. На підставі вищевикладеного, пропозиція ФОП Коритніка Д.В. повинна бути відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Згідно з Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник копію сертифіката відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо організації та провадження діяльності з виконання робіт, виробництва товарів і надання послуг, які є предметом закупівлі, виданого органом з сертифікації, який акредитований Національним агентством з акредитації та проведення робіт з сертифікації систем управління за стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) або копію Настанови з якості учасника, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001 та відповідає регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на управління якістю і зосередження на результативність даної системи, в тому числі сукупність процедур, методик, протоколів, звітів та ряду інших задокументованих процесів, об’єднаних в систему. Зазначені в цьому пункті документи повинні бути видані на ім’я Учасника. На виконання зазначеної вимоги, у складі пропозиції ФОП Коритніка Д.В. міститься: Сертифікат Приватного підприємства «ОСНОВА-Р», про те , що останнє впровадило та підтримує систему управління якістю та відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Всупереч вимозі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка міститься у Додатку 2, у складі пропозиції ФОП Коритніка Д.В. відсутня копія сертифіката відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо організації та провадження діяльності з виконання робіт, виробництва товарів і надання послуг, які є предметом закупівлі, виданого органом з сертифікації, який акредитований Національним агентством з акредитації та проведення робіт з сертифікації систем управління за стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) або копія Настанови з якості учасника, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001 та відповідає регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на управління якістю і зосередження на результативність даної системи, в тому числі сукупність процедур, методик, протоколів, звітів та ряду інших задокументованих процесів, об’єднаних в систему. На підставі вищевикладеного, пропозиція ФОП Коритніка Д.В. повинна бути відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;.
Код ЄДРПОУ | 3022221056 |
---|---|
Поштова адреса | 32600, Україна, Хмельницька область, Новоушицький район село Каскада, НАБЕРЕЖНА будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Коритнік |
Телефон | +380678838030 |
Ел. пошта | vikon.center@ukr.net |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 37059107 |
---|---|
Поштова адреса | 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Паученка архітектора, будинок 113 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гай-воронський Дмитро Олексійович |
Телефон | +380505835893 |
Ел. пошта | dmitry@odbusiness.com.ua |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 41716575 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Вінницька область, Вінниця, ПИСАРЄВА, будинок 3, квартира 83 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | "Глорія-В" ТОВ |
Телефон | 380432524639 |
Ел. пошта | TOV.GLORIA.TENDER@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-14-008138-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 310 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 100.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 жовтня, 00:02 |
Аукціон |
22 вересня, 16:12 Переглянути |
Початок аукціону: | 22 вересня, 15:43 |
Віконний металопластиковий блок (розмір 1700 x 1980)3 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Віконний металопластиковий блок (розмір 780 x 1980)2 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Віконний металопластиковий блок (розмір 1690 x 1980)9 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Віконний металопластиковий блок (розмір 1710 x 1990)9 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Дверний блок (розмір 1340 x 1900)2 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221200-7, Двері |
Дверний блок (розмір 1380 x 2280)1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 21.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221200-7, Двері |
Покупець оплачує Товар на протязі 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару (згідно видаткової накладної). Розрахунок здійснюється у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний нижче. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар, згідно Договору, здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Тишківська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04365827 |
Поштова адреса | 27013, Україна, Кіровоградська область, село Тишківка, вулиця Центральна , будинок ,3 |
Ім'я |
Жоміренко Анастасія Олександрівна |
Телефон | 380966532127 |
Ел. пошта | tyshkivskasilskarada@ukr.net |