На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
116 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
в складі пропозиції учасника відсутня завірена мокрою печаткою учасника копія сертифікату ISO - 9001, що вимагалася оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Також пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме за параметрами: товщина паперу, мікрон ISO 534, вологість, % ISO 287, жорсткість, (мН) (ISO 2493-1): жорсткість повздовжна (МН), жорсткість поперечна (ПН).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
в складі пропозиції учасника відсутня завірена мокрою печаткою учасника копія сертифікату ISO - 9001, що вимагалася оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Також пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме за параметрами: товщина паперу, мікрон ISO 534, вологість, % ISO 287, жорсткість, (мН) (ISO 2493-1): жорсткість повздовжна (МН), жорсткість поперечна (ПН).
Код ЄДРПОУ | 3153403953 |
---|---|
Поштова адреса | 50103, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Соборності 98 кв 9 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Виталий Бердник |
Телефон | +380971006677 |
Ел. пошта | berdnik.076@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме за параметрами: вологість, % ISO 287, та відсутні показники жорсткості, (мН) (ISO 2493-1): жорсткість повздовжна (МН), жорсткість поперечна (ПН).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме за параметрами: вологість, % ISO 287, та відсутні показники жорсткості, (мН) (ISO 2493-1): жорсткість повздовжна (МН), жорсткість поперечна (ПН).
Код ЄДРПОУ | 39417349 |
---|---|
Поштова адреса | 49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Суворова, буд. 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Башкатова |
Телефон | +380672336577 |
Ел. пошта | boe@ak.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-09-20-011344-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 116 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 583.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 29 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 7 жовтня, 00:04 |
Аукціон |
29 вересня, 15:58 Переглянути |
Початок аукціону: | 29 вересня, 15:35 |
Папір530 стопа паперу Адреса поставки: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1 Строк: до 09.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
оплату за фактично поставлений Товар згідно з належним чином оформленим рахунком, протягом 15 робочих днів шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Учасника після підписання відповідної накладної за умови наявності фінансування
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41697046 |
Поштова адреса | 50101, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ПЛОЩА МОЛОДІЖНА, будинок 1 |
Ім'я |
Лозова Ірина |
Телефон | 0564922594 |
Ел. пошта | cnap.viza@gmail.com |