На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
- на вимогу пп. 13.2 та 13.3 Документації Учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічних предмету цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, ПІБ контактних осіб від контрагентів, та їхніх номерів телефонів) (у кількості не менше 2-х) та листи-відгуки (у кількості не менше 2-х) про виконання договорів, зазначених в пп. 13.2 (із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань). Учасником були надані зазначені документи, та завантажені на майданчик копії відповідних договорів. Однак у листах-відгуках в номерах договорів допущено помилку (номера вказані як №01 та №02), тоді як у довідці та у самих договорах стоять номери №1 та №2,тобто інформація в наданих документах відображена не коректно; - на вимогу пп. 13.6 Документації Учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції звіт про рух грошових коштів за останній звітний період. Звіт про рух грошових коштів Учасником не подається за умови, якщо учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів. Учасник надав довідку з поясненням, що його фінансова звітність, як суб’єкта малого підприємництва складається та подається до відповідних органів один раз на рік за формою №1-мс та №2-мс, однак щодо звіту про рух грошових коштів Учасник в даній довідці інформації не надав, що не відповідає вимогам пп. 13.6 Документації; - на вимогу пп. 13.12 Документації Учасник у пакеті документів повинен був завантажити на майданчик свою цінову пропозицію. 12.10.2022 р. ТОВ «ШТЕМПЕЛЬНО-ГРАВЕРНА МАЙСТЕРНЯ «ЛАЗЕР ЛАЙН» завантажив на електронний майданчик цінову пропозицію, однак у найменуванні товару за кожною позицією Учасник не зазначив марку, модель (за наявності), виробника та країну виробництва товару, а також змінив форму таблиці у п. 10 цінової пропозиції, видаливши, без роз’яснення, стовпець «Ціна за од. з ПДВ, грн», що унеможливлює оцінити загальну вартість пропозиції Учасника. 17.10.2022 р. Учасник завантажив на майданчик оновлені документи, серед яких є оновлена цінова пропозиція, в якій в найменуванні товару вказані марка/виробник, модель та країна виробництва товару, однак відсутній стовпець у таблиці в п. 10, а також змінені ціни за одиницю у пунктах 1, 3, 4, 5, 6, 9, при незмінній загальній пропозиції Учасника. У відповідності до п. 1 Розділу 20 Порядку організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Ощадбанк», затвердженого постановою правління публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» від 11 червня 2014 року №368 (зі змінами та доповненнями)) «При проведенні електронних торгів – пропозиція конкурсних торгів подається в електронній та письмовій формі. Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію конкурсних торгів (у тому числі до визначеної у документації конкурсних торгів частини предмета закупівлі (лота))», отже приймати до розгляду пропозицію, завантажену Учасником після проведення аукціону Замовник не має права, так як цінова пропозиція в розрізі цін на окремі найменування товару суттєво відрізняється; - на вимогу пп. 14.1 Документації Учасник повинен був надати довідку з описом технічних характеристик товару, який він пропонує до закупівлі Замовнику, відповідно до технічного завдання, яке викладено у Документації в додатку №3. Замовник в своїй пропозиції надав технічне завдання, однак у п. 6 таблиці та п. 8 таблиці розміри штампу та датеру не відповідають розмірам, зазначеним у технічному завданні Замовника, а у п. 9 не зазначено марку/модель, виробника та країну виробництва товару, що не відповідає вимогам Документації, а саме технічному завданню. 18.10.2022 р. Учасник завантажив оновлене технічне завдання та виправив допущені помилки; - на вимогу пп. 14.3 Документації Учасник повинен був надати гарантійний лист від Учасника щодо гарантійного строку (строк, протягом якого учасник гарантує якість Товару), який (строк) починається з моменту поставки Товару та підписання видаткової накладної та складає не менше строку визначеного в Технічному завданні Документації, однак завантажив його після проведення аукціону 17.10.2022 р.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- на вимогу пп. 13.2 та 13.3 Документації Учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічних предмету цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, ПІБ контактних осіб від контрагентів, та їхніх номерів телефонів) (у кількості не менше 2-х) та листи-відгуки (у кількості не менше 2-х) про виконання договорів, зазначених в пп. 13.2 (із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань). Учасником були надані зазначені документи, та завантажені на майданчик копії відповідних договорів. Однак у листах-відгуках в номерах договорів допущено помилку (номера вказані як №01 та №02), тоді як у довідці та у самих договорах стоять номери №1 та №2,тобто інформація в наданих документах відображена не коректно; - на вимогу пп. 13.6 Документації Учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції звіт про рух грошових коштів за останній звітний період. Звіт про рух грошових коштів Учасником не подається за умови, якщо учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів. Учасник надав довідку з поясненням, що його фінансова звітність, як суб’єкта малого підприємництва складається та подається до відповідних органів один раз на рік за формою №1-мс та №2-мс, однак щодо звіту про рух грошових коштів Учасник в даній довідці інформації не надав, що не відповідає вимогам пп. 13.6 Документації; - на вимогу пп. 13.12 Документації Учасник у пакеті документів повинен був завантажити на майданчик свою цінову пропозицію. 12.10.2022 р. ТОВ «ШТЕМПЕЛЬНО-ГРАВЕРНА МАЙСТЕРНЯ «ЛАЗЕР ЛАЙН» завантажив на електронний майданчик цінову пропозицію, однак у найменуванні товару за кожною позицією Учасник не зазначив марку, модель (за наявності), виробника та країну виробництва товару, а також змінив форму таблиці у п. 10 цінової пропозиції, видаливши, без роз’яснення, стовпець «Ціна за од. з ПДВ, грн», що унеможливлює оцінити загальну вартість пропозиції Учасника. 17.10.2022 р. Учасник завантажив на майданчик оновлені документи, серед яких є оновлена цінова пропозиція, в якій в найменуванні товару вказані марка/виробник, модель та країна виробництва товару, однак відсутній стовпець у таблиці в п. 10, а також змінені ціни за одиницю у пунктах 1, 3, 4, 5, 6, 9, при незмінній загальній пропозиції Учасника. У відповідності до п. 1 Розділу 20 Порядку організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Ощадбанк», затвердженого постановою правління публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» від 11 червня 2014 року №368 (зі змінами та доповненнями)) «При проведенні електронних торгів – пропозиція конкурсних торгів подається в електронній та письмовій формі. Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію конкурсних торгів (у тому числі до визначеної у документації конкурсних торгів частини предмета закупівлі (лота))», отже приймати до розгляду пропозицію, завантажену Учасником після проведення аукціону Замовник не має права, так як цінова пропозиція в розрізі цін на окремі найменування товару суттєво відрізняється; - на вимогу пп. 14.1 Документації Учасник повинен був надати довідку з описом технічних характеристик товару, який він пропонує до закупівлі Замовнику, відповідно до технічного завдання, яке викладено у Документації в додатку №3. Замовник в своїй пропозиції надав технічне завдання, однак у п. 6 таблиці та п. 8 таблиці розміри штампу та датеру не відповідають розмірам, зазначеним у технічному завданні Замовника, а у п. 9 не зазначено марку/модель, виробника та країну виробництва товару, що не відповідає вимогам Документації, а саме технічному завданню. 18.10.2022 р. Учасник завантажив оновлене технічне завдання та виправив допущені помилки; - на вимогу пп. 14.3 Документації Учасник повинен був надати гарантійний лист від Учасника щодо гарантійного строку (строк, протягом якого учасник гарантує якість Товару), який (строк) починається з моменту поставки Товару та підписання видаткової накладної та складає не менше строку визначеного в Технічному завданні Документації, однак завантажив його після проведення аукціону 17.10.2022 р.
Код ЄДРПОУ | 38895994 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Січових стрільців, 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пічкуренко Кирило Андрійович |
Телефон | +380959181160 |
Ел. пошта | laser-line@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37461616 |
---|---|
Поштова адреса | 03047, Україна, Київська область, Київ, пр. Перемоги 50, офіс 457 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тонконог Валерій Вікторович |
Телефон | +380444548700 |
Ел. пошта | valera_tonkonog@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-10-05-009206-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 800.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 40.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 13 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 14:50 |
Аукціон |
13 жовтня, 13:14 Переглянути |
Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи, штампи самонабірні, датери самонабірні, пломбіратори)9 одиниця Адреса поставки: 01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Володимирська, 27 Строк: до 31.03.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару (партії) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної на Товар, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 09322277 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Володимирська, 27 |
Ім'я |
Надія Гончарова |
Телефон | +380445205120 |
Ел. пошта | honcharovana@oschadbank.ua |