На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
361 717.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 9 листопада, 16:40
Опис
При публікації закупівлі було допущено помилку в сумі забезпечення тендерних пропозицій, а саме: вказана сума «1 808,59 грн. (одна тисяча вісімсот вісім грн. 59 коп.)», оскільки у Замовника не має можливості внести зміни, необхідно скасувати закупівлю на підставі п.2 ч.17 ст.14 неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-10-28-011109-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 361 717.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 808.59 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 808.59 UAH |
Період уточнень | до 3 листопада, 23:59 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 листопада, 23:59 |
Дата останніх змін | 9 листопада, 16:41 |
Початок аукціону: | 14 листопада, 15:08 |
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти "Спеціалізована середня загальноосвітня школа № 141" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Моніторна, буд. 3». I ЧЕРГА1 робота Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Моніторна, буд. 3 Строк: до 25.11.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40506248 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Ім'я |
Марина Назаренко |
Телефон | +380634075064 |
Ел. пошта | nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua |