На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
69 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Характеристики товару: Папір для друку, А4, 80 г/м², клас А, 500 арк., білий ВАЖЛИВО! Товщина аркуша повинна бути призначена для двохсторонного друку, прицьому папір не втрачає форму та не скручується. Умови постачання: 1. Строк поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Місце поставки товару: товар доставляється однією поставкою в повному обсязі, любим перевізником, за адресою замовника: 37500, Полтавська область м. Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 33. 3. Учасник (постачальник) повинен здійснити доставку Товару за адресою Замовника, виконати завантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші необхідні роботи і послуги, що є необхідними і пов’язаними з доставкою Товару. Зазначені витрати включаються у вартість Товару під час подання Пропозиції. Упаковка предметів закупівлі повинна забезпечувати їх захист від зовнішнього впливу та збереженість при транспортуванні. 4. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника відповідно до вимог Бюджетного кодексу України на умовах можливої відстрочки платежу до 30 календарних днів. Оплата Товару проводиться Покупцем на підставі рахунка у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Продавця, у національній грошовій одиниці України протягом 30 (тридцяти) робочих днів після отримання Товару згідно видаткових накладних, відповідно до взятого бюджетного зобов’язання (ст.49 ч.1 Бюджетого кодексу України).
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 3 листопада, 16:15
Опис
Відповідно до п. 65 Постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (далі Постанова) замовник може відмінити замовлення /запит ціни пропозиції до укладання договору про закупівлю. Інформація про відміну замовлення запиту ціни пропозиції замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом 1 робочого дня з дня прийняття такого рішення. Відповідно до ст.32 п.1 пп.2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє закупівлю у разі неможливості усунення виявлених порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2022-10-31-004291-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 69 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 3 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 3 листопада, 16:18 |
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий300 стопа паперу Адреса поставки: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33 Строк: до 30.11.2022 04:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Назва організації | Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04057439 |
Поштова адреса | 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33 |
Ім'я |
Величко Тетяна |
Телефон | 380506909109 |
Ел. пошта | tetanavelika@gmail.com |