На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Обсяг надання послуг: обсяги послуг, відповідно до технічної специфікації (згідно із Додатком 2).. Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Основний критерій оцінки - ціна. Забезпечення виконання договору - 3 % від суми договору. Умови оплати, розмір, умови повернення/неповернення передбачені тендерною документацією та договором. Мова документів тендерної пропозиції - виключно українська.
Скасовано
3 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 3 грудня, 00:02
Опис
Першою розглядається пропозиція Учасника ПП «Добро-Буд» як набільш економічно вигідна. В документах тендерної пропозиції виявлено невідповідності, а саме: - учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації від 03.11.2022року №12, які мають необхідні знання та досвід, однак - у графі № 4 відповідних працівників зазначив «працівник учасника», водночас надавши копії договорів цивільно-правового характеру, у яких є невідповідності у назві учасника на перших та других сторінках відповідно. У відповідності п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовника мав надати учаснику повідомлення про усунення невідповідностей до 16.11.2022року включно, однак внаслідок ракетних атак України країною-агресором рф сталося значне знеструмлення, Замовник вчасно не надав повідомлення про усунення та не пролонгував розгляд пропозицій у визначений Особливостями терміни, чим здійснив порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Беручи до уваги п.п.1 п.47 Особливостей, Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Ідентифікаційний номер | UA-2022-10-31-002469-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 грудня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 620 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 листопада, 13:16 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт приміщення індекс 137 м.Львів, пл.Ринок, 1 (ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)1 послуга Адреса поставки: 79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок, 1 Строк: до 31.01.2023 11:36 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33133705 |
---|---|
Поштова адреса | 81176, Україна, Львівська область, село Черкаси, Львівська область Пустомитівський район |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шпирка Ігор Петрович |
Телефон | +380673131325 |
Ел. пошта | info@dobrobud.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40356536 |
---|---|
Поштова адреса | 54029, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, ВУЛИЦЯ РОБОЧА, будинок 2 А, КАБІНЕТ 307 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Михайло Мазур |
Телефон | +380512592527 |
Ел. пошта | m.mazur@bk-interbud.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3204206696 |
---|---|
Поштова адреса | 80500, Україна, Львівська область, Буськ, вул. Будівельників 6, квартира 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Здровецький Олександр Андрійович |
Телефон | +380986601666 |
Ел. пошта | udi.oaz@gmail.com |
Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати)
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, в межах коштів, спрямованих на виконання робіт, що є предметом цього Договору. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною (з врахуванням авансового платежу). 3.1.3. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23949155 |
Поштова адреса | 79006, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок,1,326 |
Ім'я |
Дуда Ігор Іванович ( ) |
Телефон | +380962925149 |
Ел. пошта | dudaigor80@gmail.com |