На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови та терміни поставки -Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. -Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних та «Специфікації товарів», які є невід’ємною частиною дано-го договору. -Товар постачається в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. -Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання то-вару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. -Під час отримання Товару, представник Покупця підписує видаткову накладну (або накладні) на партію Товару, завіряє її печаткою, а також передає Продавцю належним чином оформлену Довіреність встановленого зразка на отримання товарно-матеріальних цінностей. -Термін поставки Товару – протягом 7-ми (семи) робочих днів з дати підписання даного Договору. -Термін поставки Товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатні-ми і об’єктивними. Порядок розрахунків -Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках - фактурах та видаткових накладних, «Специфікації товару». -Умови оплати: оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поста-вки (видаткових накладних). -Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків покупця. -Вартість договору може бути узгоджено та зменшена сторонами. Приймання товару -Приймання товару Покупцем здійснюється за адресою Продавця: - за якістю відповідно із умовам договору та технічними вимогами; - за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. -При виявлені невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. -Товар, який не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21337459 |
---|---|
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Білоусова |
Телефон | +380957857313 |
Ел. пошта | o.belousova@ofis-centr.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Матвій |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender1@ukrpap.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 25551379 |
---|---|
Поштова адреса | 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 81 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ромус Поліграф |
Телефон | 380676710411 |
Ел. пошта | romus.poligraf1@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-09-005223-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 24 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 14 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 листопада, 14:56 |
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий120 стопа паперу Адреса поставки: 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10 Строк: до 30.11.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Назва організації | ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42255369 |
Поштова адреса | 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10 |
Ім'я |
Андрій Мурашкін |
Телефон | +380332777007,+380996266133 |
Ел. пошта | zakupivli@vla.court.gov.ua |