На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
533 806.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-10-013732-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 листопада, 00:01 |
Дата останніх змін | 5 грудня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 533 806.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 21 листопада, 14:17 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 338.06 UAH без ПДВ |
---|
Модулі каркасні2 штука Адреса поставки: 10006, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Героїв Пожежних 67-Б Строк: до 24.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
При розгляді пропозиції Учасника по Закупівлі протоколом №112 від 22.11.2022 року встановлено невідповідність в документах/інформації Учасника та відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості №1178) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником протягом 24 годин довантажено в електронній системі ряд документів/інформації, якими фактично не виправлено встановлені невідповідності в документах/інформації Учасника, а саме: - надано переклад паспорту якості ПВХ Тканина (вих.№191 від 22.11.2022), засвідчений ФОП Мороз А.Є., що не відповідає вимогам тендерної пропозиції, в той же час, переклад може бути здійснений: юридичною особою, діяльність якої пов’язана із здійсненням професійних перекладів. При цьому переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такої юридичної особи (у разі використання); перекладачем (переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.), а відповідно до видів діяльності ФОП Мороз А.Є. відсутня діяльність пов’язана із здійсненням професійних перекладів; - надано переклад відгуку ПАТ “Електромашина” про виконання договору (вих.189 від 22.11.2022), засвідчений ФОП Мороз А.Є., що не відповідає вимогам тендерної пропозиції, в той же час, переклад може бути здійснений: юридичною особою, діяльність якої пов’язана із здійсненням професійних перекладів. При цьому переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такої юридичної особи (у разі використання); перекладачем (переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.), а відповідно до видів діяльності ФОП Мороз А.Є. відсутня діяльність пов’язана із здійсненням професійних перекладів; - надано технічний паспорт, що містить технічний опис виробу, лише на одну каркасно-розбірну конструкцію та яка не відповідає всім заявленим у технічній специфікації характеристикам. При цьому, у разі якщо Учасник пропонує поставку з іншими (не гіршими) технічними характеристиками еквівалентного виробу, то у складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних характеристик виробу та матеріалів, визначені Замовником у даній документації, яку не надано у складі тендерної пропозиції; - надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 01.11.2018 №602-123-20-3/44942 по матеріалу ПВХ під торговою маркою Optima TM tent без зазначення країни виробника та заявника експертизи, тобто виробника; - надано не завірену належним чином копію протоколу випробувань по визначенню групи горючості по тентовій тканині №11-ГГ (6)-2019 та відсутній замовник випробовування; - Учасником не надано виправлену форму “Тендерної пропозиції”, що є додатком 1 до тендерної документації. Відповідно до пп.1 п. 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника по Закупівлі підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
При розгляді пропозиції Учасника по Закупівлі протоколом №112 від 22.11.2022 року встановлено невідповідність в документах/інформації Учасника та відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості №1178) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником протягом 24 годин довантажено в електронній системі ряд документів/інформації, якими фактично не виправлено встановлені невідповідності в документах/інформації Учасника, а саме: - надано переклад паспорту якості ПВХ Тканина (вих.№191 від 22.11.2022), засвідчений ФОП Мороз А.Є., що не відповідає вимогам тендерної пропозиції, в той же час, переклад може бути здійснений: юридичною особою, діяльність якої пов’язана із здійсненням професійних перекладів. При цьому переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такої юридичної особи (у разі використання); перекладачем (переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.), а відповідно до видів діяльності ФОП Мороз А.Є. відсутня діяльність пов’язана із здійсненням професійних перекладів; - надано переклад відгуку ПАТ “Електромашина” про виконання договору (вих.189 від 22.11.2022), засвідчений ФОП Мороз А.Є., що не відповідає вимогам тендерної пропозиції, в той же час, переклад може бути здійснений: юридичною особою, діяльність якої пов’язана із здійсненням професійних перекладів. При цьому переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи і печаткою такої юридичної особи (у разі використання); перекладачем (переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.), а відповідно до видів діяльності ФОП Мороз А.Є. відсутня діяльність пов’язана із здійсненням професійних перекладів; - надано технічний паспорт, що містить технічний опис виробу, лише на одну каркасно-розбірну конструкцію та яка не відповідає всім заявленим у технічній специфікації характеристикам. При цьому, у разі якщо Учасник пропонує поставку з іншими (не гіршими) технічними характеристиками еквівалентного виробу, то у складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних характеристик виробу та матеріалів, визначені Замовником у даній документації, яку не надано у складі тендерної пропозиції; - надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 01.11.2018 №602-123-20-3/44942 по матеріалу ПВХ під торговою маркою Optima TM tent без зазначення країни виробника та заявника експертизи, тобто виробника; - надано не завірену належним чином копію протоколу випробувань по визначенню групи горючості по тентовій тканині №11-ГГ (6)-2019 та відсутній замовник випробовування; - Учасником не надано виправлену форму “Тендерної пропозиції”, що є додатком 1 до тендерної документації. Відповідно до пп.1 п. 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника по Закупівлі підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 3113815897 |
---|---|
Поштова адреса | 51909, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, 51909, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, будинок 17, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Антон Мороз |
Телефон | 380632934019 |
Ел. пошта | fop.moroz.ae@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
При розгляді пропозиції Учасника по Закупівлі протоколом №71 від 08.11.2022 року встановлено невідповідність в документах/інформації Учасника та відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості №1178) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, після спливу вказаного строку Учасником не виправлено встановлені невідповідності в документах/інформації Учасника та не завантажено відповідні документи/інформації в Електронній системі. Відповідно до пп.1 п. 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника по Закупівлі підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
При розгляді пропозиції Учасника по Закупівлі протоколом №71 від 08.11.2022 року встановлено невідповідність в документах/інформації Учасника та відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості №1178) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, після спливу вказаного строку Учасником не виправлено встановлені невідповідності в документах/інформації Учасника та не завантажено відповідні документи/інформації в Електронній системі. Відповідно до пп.1 п. 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника по Закупівлі підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 3191100504 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, 51900, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 18/23, квартира 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Петля Аліна |
Телефон | 380678698231 |
Ел. пошта | KRISTINAPIKUSH3@GMAIL.COM |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38624322 |
Поштова адреса | 10006, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 67-Б |
Ім'я |
Максим Обшта |
Телефон | +380636154566 |
Ел. пошта | obshta@zt.dsns.gov.ua |