На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1) Учасник на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надав документи інформація в яких не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 вимог до предмета закупівлі. 2) Учасник не надав документ, що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю, що не відповідає вимогам пункту 1.1. «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» Додатку 1 вимог до предмета закупівлі. 3) Учасник не надав документ на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1.5. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 вимог до предмета закупівлі. 4) Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надав документи, що не відповідають вимогам пункту 1.6. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 вимог до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1) Учасник на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надав документи інформація в яких не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 вимог до предмета закупівлі. 2) Учасник не надав документ, що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю, що не відповідає вимогам пункту 1.1. «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» Додатку 1 вимог до предмета закупівлі. 3) Учасник не надав документ на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам пункту 1.5. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 вимог до предмета закупівлі. 4) Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надав документи, що не відповідають вимогам пункту 1.6. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 вимог до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 41780588 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Зоологічна, буд.4-А, оф. 139 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Статкевич Ярослав Іванович |
Телефон | +380639314682 |
Ел. пошта | tov.ik.arcon@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-16-004313-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 374 710.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 873.55 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 листопада, 21:00 |
Дата останніх змін | 1 грудня, 00:02 |
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дощової каналізації по вул. Оленівській, 11 у Подільському районі»1 робота Адреса поставки: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60 % від відповідних розділів стадії «Робочий проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до шестимісячного строку після завершення дії правового режиму воєнного стану в Україні, в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Після закінчення виконання робіт (стадії та/або етапу) Виконавець передає Замовнику проектно-кошторисну документацію за накладною та актом приймання-передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359026 |
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Ім'я |
Бабенко Олександр Ігорович |
Телефон | 380442849214 |
Ел. пошта | market_kievavtodor@ukr.net |