На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Ціна тендерної пропозиції для проведення електронного аукціону – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник – переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку договір про закупівлю буде укладатися на суму тендерної пропозиції за результатами аукціону з врахуванням ПДВ. Строк виконання робіт - з дати отримання заявки від Замовника до 31.12.2022. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-11-18-011056-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 250 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 250.00 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Реконструкція ліній зв’язку на дільниці електрифікації Ковель – Ізов – Держкордон. Монтаж та налаштування мультиплексора гнучкого ІКМ 4х30 *(Предмет закупівлі визначено за об’єктом будівництва та з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Для платників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок за виконані роботи за умови наявності належним чином оформлених документів на виконані роботи: 1) Актів приймання виконаних будівельних робіт типової форми КБ-2в; 2) Актів про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування (форма КБ-2в); 3) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати типової форми КБ-3; 4) Податкової накладної, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України. Замовник здійснює розрахунок на 30-й банківський день з дати реєстрації Підрядником складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, розрахунок здійснюється на 30-й банківський день з дати отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок за виконані роботи за умови наявності належним чином оформлених документів на виконані роботи: 1) Актів приймання виконаних будівельних робіт типової форми КБ-2в; 2) Актів про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування (форма КБ-2в); 3) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати типової форми КБ-3; Замовник здійснює розрахунки на 30-й банківський день після їх оформлення та підписання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Миронова Ж. П. |
Телефон | 0322263916 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |