На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
29 385 734.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Сума фінансування робіт у 2022 р. передбачена 4 697 180,00 грн. (з ПДВ).
Скасовано
18 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 18 грудня, 00:01
Опис
На підставі службової записки начальниці структурного підрозділу виникла необхідність внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по реконструкції (санації) самотічного каналізаційного колектора Д 400-500 мм від вул. Романа Атаманюка по вул. Генерала Чібісова, Новорічній до вул. Київської в частині зміни суми фінансування робіт у 2022 році в частині уточнення суми фінансування робіт у 2022 році. Оскільки внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 не передбачено та суперечить нормам Закону ВИРІШИЛА: 1. Керуючись п.п.2 п.47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 відмінити закупівлю № UA-2022-12-05-005222-a.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-05-005222-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 грудня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 29 385 734.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 293 857.34 UAH з ПДВ |
---|
Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-500 мм від вул. Романа Атаманюка по вул. Генерала Чібісова, Новорічній до вул. Київської1 робота Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, від вул. Романа Атаманюка по вул. Генерала Чібісова, Новорічній до вул. Київської Строк: до 15.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2021 рік, передбачених графіком фінансування. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |