На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
247 750.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт відповідно до п.13 пп.8 Особливостей здійснення публічних закупівель затверджених постановою КМ України від 12.10.2022р. № 1178: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі та відповідно до п. 13.6. Основного договору № 1711 від 17.11.2022р. : Якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-26-011457-a)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-12-23-008666-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 247 750.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 23 грудня, 12:34 |
---|
"Додаткові роботи по поточному ремонту приміщень на 2-му поверсі корпусу стаціонару КНП "Міська комунальна лікарня №3" ТМР"1 послуга Адреса поставки: 46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40 Строк: до 31.12.2022 12:04 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Міська комунальна лікарня №3" Тернопільської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02001334 |
Поштова адреса | 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Волинська 40 |
Ім'я |
Гасай Юлія Степанівна ( ) |
Телефон | +380352551700 |
Ел. пошта | hasaj26@ukr.net |