На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 055 826.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-06-003260-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 20 січня, 00:04 |
Скасовано
20 січня, 00:00
Відміна лоту
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 20 січня, 00:04
Опис
В електронній системі закупівель в оголошенні про проведення відкритих торгів було допущено технічну помилку та зазначено строк оплати 910 робочих днів. При цьому, в описі до строку оплати зазначено 90 робочих днів.
Причина відміни
В електронній системі закупівель в оголошенні про проведення відкритих торгів було допущено технічну помилку та зазначено строк оплати 910 робочих днів. При цьому, в описі до строку оплати зазначено 90 робочих днів.
Очікувана вартість закупівлі | 4 055 826.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20 279.13 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт адміністративної будівлі КП «Київпастранс» за адресою: Набережне шосе, 2 в Подільському районі м. Києва1 робота Адреса поставки: Україна, м. Київ, Київ, Набережне шосе, 2 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника;
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 910 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31725604 |
Поштова адреса | 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Ім'я |
Галина Горбач |
Телефон | +0442546601 |
Ел. пошта | sakupki@ukr.net |