На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Завершено. Знайдено порушення
Ідентифікаційний номер | UA-2023-01-25-017296-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 31 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 лютого, 19:58 |
Дата останніх змін | 10 березня, 17:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 200 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»1 послуга Адреса поставки: 02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15, вул. Січових Стрівльців, 73, пров. Рильський, 8-А Строк: до 31.12.2023 19:58 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою діяльністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою діяльністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 41788608 |
---|---|
Поштова адреса | 04210, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА МАЛИНОВСЬКОГО, будинок 19-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Томашевська Катерина |
Телефон | 380930182022 |
Ел. пошта | 0970052006solo@gmail.com |
Час публікації: 2023-02-14 18:12:42
Кінцевий строк для усунення: 2023-02-15 18:12:42
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою діяльністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» 1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати до цінової пропозиції належним чином заповнений Розрахунок вартості послуг з прибирання, наведений в додатку 1 до проєкту договору. Учасник надав Розрахунок вартості послуг з прибирання тільки на два об’єкта Замовника, а саме на вул. Євгена Сверстюка, 15, та вул. Січових Стрільців, 73. На пров. Рильського 8-А Розрахунок вартості послуг з прибирання не надано. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати Форму «Тендерна пропозиція» зі скоригованим Розрахунком вартості послуг з прибирання на три об’єкти Замовника. 2. Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати копії особистих медичних книжок працівників, вказаних у довідці відповідно до пункту 2.1 додатку 2 тендерної документації, оформлені у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення хвороб». Учасник надав копії особистих медичних книжок, термін дії яких минув, на працівників: - Букін Олександр Васильович (верхолаз) – термін дії до 03.12.2022, - Волков Владислав Юрійович (верхолаз) - термін дії до 24.11.2022р, - Безуглий Олексій Альбертович (двірник) - термін дії до 22.05.2022, - Сендецький Сергій Борисович (двірник) - термін дії до 22.05.2022, - Громадська Валентина Михайлівна (прибиральник службових приміщень) - термін дії до 07.12.2022, - Шульга Зінаїда Іллівна (прибиральник службових приміщень) - термін дії до 07.12.2022, - Довбій Анна Євгеніївна (прибиральник службових приміщень) - термін дії до 30.11.2022, - Шмигулець Надія Володимирівна (прибиральник службових приміщень) термін дії до 07.12.2022, - Кошман Наталія Іванівна (прибиральник службових приміщень) - термін дії до 06.12.2022, - Нагорна Тетяна Миколаївна (прибиральник службових приміщень) - термін дії до 06.12.2022, - Яроха Олена Анатоліївна (прибиральник службових приміщень) - термін дії до 07.12.2022, - Пастушенко Лариса Володимирівна (прибиральник службових приміщень) термін дії до 06.12.2022, - Шамка Валентина Вікторівна (прибиральник службових приміщень) - термін дії до 07.12.2022, - Черкасець Лідія Василівна (прибиральник службових приміщень) - термін дії до 07.12.2022, - Рудецька Наталія Василівна (прибиральник службових приміщень) - термін дії до 07.12.2022, - Рудь Лідія Миколаївна (прибиральник службових приміщень) - термін дії до 06.12.2022, - Федченко Тетяна Федорівна (прибиральник службових приміщень) термін дії до 07.12.2022, - Турта Ірина Миколаївна (прибиральник службових приміщень) термін дії до 06.12.2022. Крім того, Учасник не надав копію особистої медичної книжки Блащук Тетяни Миколаївни (потрібно на менеджера з адміністративної діяльності, а не на адміністратора). Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати копії чинних особистих медичних книжок на вказаних працівників, оформлені у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення хвороб». 3. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність працівників (копію наказу про призначення на посаду або копію трудової книжки або копію цивільно-правових угод), вказаних у довідці відповідно до пункту 2.1. додатка 2 до тендерної документації. Учасник надав наказ № 55-к від 30 листопада 2021 року про прийняття на роботу Блащук Тетяни Миколаївни на посаду адміністратора. Наказ про переведення на посаду менеджера з адміністративної діяльності (або суміщення посад) на Блащук Тетяну Миколаївну не надано. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати документи на Блащук Тетяну Миколаївну, що підтверджують можливість виконання функцій менеджера з адміністративної діяльності. 4. Відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати Копію посвідчення та протоколів або витягів з протоколів на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, безпечної роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, для інженера з охорони праці вказаного у довідці наданій відповідно до пункту 2.1 додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав наказ № 51-К від 01 грудня 2021 року про переведення адміністратора Хом`якова Руслана Анатолійовича на посаду інженера з охорони праці. Натомість навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, правил охорони праці під час виконання робіт на висоті проводилось ще раніше, до займання нової посади зазначеним працівником учасника, тому відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) таке навчання не може вважатися чинним на даний час і потребує навчання працівника на новій займаній посаді. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати на інженера з охорони праці Хом`якова Руслана Анатолійовича копію посвідчення та протокол або витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, безпечної роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці під час виконання робіт на висоті. 5. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який укладено не раніше 2020 року, які є предметом закупівлі, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії договору, актів наданих послуг та/або лист-відгук від організації). Учасник не надав документального підтвердження виконання договору з Державним підприємством «Національні інформаційні системи» № КІ - 41788608/172288 від 22 березня 2021 року за червень 2021року. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати акт наданих послуг за червень 2021року за вказаним договором. 6. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати Протокол обстеження об’єктів Замовника Учасником, складений на об’єкті Замовника, а саме: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15; м. Київ, вул. Січових стрільців, 73; м. Київ, пров. Рильський, 8-А, узгоджений та підписаний представником Замовника. Учасник надав ксерокопію Протоколу обстеження об’єктів, не завірену належним чинним. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати Протокол обстеження об’єктів, завірений підписом та печаткою Учасника, або скановану копію оригіналу вказаного документа. 7. У складі тендерної пропозиції відповідно до додатку 3 тендерної документації Учасником надано Довідку з переліком дезінфектантів, миючих засобів для чищення, які будуть використовуватись Учасником під час надання послуги із описом їх характеристик (хімічний склад, особливості застосування). У вказаній Довідці зазначено про використання під час надання послуг дезінфікуючого засобу «Мультістеріл Біолок» та засобу миючого універсального «Сила апельсину». Вказані засоби не відображено у Довідці про наявність прибиральної техніки та інвентарю, необхідних для надання послуг, та Інвентаризаційній відомості № 2 на 03.02.2023 року. Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати скориговану Довідку про наявність прибиральної техніки та інвентарю, необхідних для надання послуг, та Інвентаризаційну відомість. 8. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати копії документів від виробника/представника виробника в Україні, які підтверджують екологічність засобів – екологічний сертифікат на засоби для підлоги, для санітарно-технічних приміщень (ванної кімнати), для меблів та офісної техніки, скла (дзеркал). В якості миючого засобу для меблів та офісної техніки Учасник в Довідці щодо переліку дезінфекторів, миючих засобів для чищення вказав засіб миючий універсальний «Сила апельсину» ТМ «ФРЕКЕН БОК» із зазначенням його хімічного складу та особливостей застосування. На підтвердження того, що миючий універсальний «Сила апельсину» ТМ «ФРЕКЕН БОК» підходить також для меблів та офісної техніки, Учасник надав гарантійний лист ТОВ «Про Сервіс», який на правах виробника продукції торгової марки «ФРЕКЕН БОК» надав відповідну інформацію. Разом тим, виробником продукції торгової марки «Фрекен БОК» є Корпорація «Біосфера» Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати підтверджуючі документи виробника продукції торгової марки «ФРЕКЕН БОК» про те, що засіб миючий універсальний «Сила апельсину» ТМ «ФРЕКЕН БОК» підходить для використання на меблях та офісній техніці. 9. Відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Учасник повинен проводити щоденну дезінфекцію засобами з дезінфекції, які повинні містити речовини активного срібла та речовини активної міді у формі цитратів, мати антимікробну активність відносно туберкульозу, збудників вірусів, у тому числі вірусу SARS та ротовірусних інфекцій. В якості дезінфікуючого засобу Учасник в Довідці щодо переліку дезінфекторів, миючих засобів для чищення вказав Мультістеріол Білок із зазначенням його хімічного складу та особливостей застосування. Як вбачається з даної довідки хімічний склад дезінфікуючого засобу Мультістеріол Білок не містить речовини активного срібла та речовини активної міді у формі цитратів. Крім того, в даній довідці не вказано, що даний дезінфікуючий засіб має антимікробну активність відносно туберкульозу, збудників вірусів, у тому числі вірусу SARS та ротовірусних інфекцій. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати підтверджуючі документи виробника/представника виробника дезінфікуючого засобу Мультістеріол Білок про те, що даний засіб містить речовини активного срібла та речовини активної міді у формі цитратів та має антимікробну активність відносно туберкульозу, збудників вірусів, у тому числі вірусу SARS та ротовірусних інфекцій. А також надати відповідно скориговану Довідку щодо переліку дезінфекторів, миючих засобів для чищення. 10. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати копії документів від виробника/представника виробника в Україні, які підтверджують екологічність засобів – екологічний сертифікат на засоби для підлоги, для санітарно-технічних приміщень (ванної кімнати), для меблів та офісної техніки, скла (дзеркал). Учасником не надано документи від виробника/представника виробника в Україні, які підтверджують екологічність засобів - екологічний сертифікат на такі засоби: - господарське мило «Щедро», - освіжував повітря «Glade», - пральний порошок «Gala», - білизна «Bilysna», - поліроль для меблів «Pronto», - засіб для чистки килимів «Vanish». Для усунення виявленої невідповідності необхідно надати копії документів від виробника/представника виробника в Україні, які підтверджують екологічність засобів – екологічний сертифікат на вказані засоби.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Григорщук |
Телефон | +380500294660 |
Ел. пошта | i.hryhorshchuk@cpg.fm |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2913907176 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, вул. Бортницька (Дарницький р-н, Червоний Хутір), будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Шурубура Роман |
Телефон | 380997261936 |
Ел. пошта | r.shurubura@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП «Центр оцінки та інформації» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00209131 |
Поштова адреса | 02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15 |
Ім'я |
Руденко Людмила Іванівна (Rudenko Ludmila Ivanivna) |
Телефон | +380445177020 |
Ел. пошта | tender@dpcoi.com.ua |