0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
1 200 000.00 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 1 лист. 12:02
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-25-017296-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію щодо невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.03.2023 № №2801-р/пк-пз, яким зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» за номером ID: UA-2023-01-25-017296-a. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Державна аудиторська служба України Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-01-25-017296-a Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), державне підприємство «Центр оцінки та інформації» надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Щодо пункту 1 Запиту. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник може розраховувати очікувану вартість товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів. Так, для надання послуг у 2022 році за предметом закупівлі «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-15-016494-a) за результатами електронного аукціону було заключено договір з ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» № 07-16/21 від 23.12.2021 на суму 1 864 200,00 грн. для надання послуг протягом 12 місяців, а саме з 01.01.2022 по 31.12 2022. Тобто вартість послуг за договором № 07-16/21 від 23.12.2021 за місяць складала - 155 350,00 грн. Очікувана вартість закупівлі на 2023 рік (на 10 місяців) за цим же предметом закупівлі склала 1 200 000,00 грн. Тобто очікувана вартість послуг за місяць склала 120 000,00 грн. Очікувану вартість закупівель на 2023 рік з розрахунку на 1 (один) місяць було зменшено за рахунок зменшення площі прибирання на об’єктах Замовника, яку зазначено у Додатку 3 до тендерної документації «Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Щодо пункту 2 Запиту. У зв’язку з тим, що державне підприємство «Центр оцінки та інформації» не є розпорядником чи отримувачем бюджетних коштів, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не оприлюднювалося. Щодо пункту 3 Запиту. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.03.2023 № №2801-р/пк-пз, яким зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» за номером ID: UA-2023-01-25-017296-a, державним підприємством «Центр оцінки та інформації» не виконувалося, оскільки Замовник скористався своїм правом, закріпленим в статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», та оскаржив дане рішення до Київського окружного адміністративного суду. Підтвердженням є ухвала Київського окружного адміністративного суду від 01.08.2023 по справі № 320/24904/23.
Державна аудиторська служба України Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-01-25-017296-a Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), державне підприємство «Центр оцінки та інформації» надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Щодо пункту 1 Запиту. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник може розраховувати очікувану вартість товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів. Так, для надання послуг у 2022 році за предметом закупівлі «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-15-016494-a) за результатами електронного аукціону було заключено договір з ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» № 07-16/21 від 23.12.2021 на суму 1 864 200,00 грн. для надання послуг протягом 12 місяців, а саме з 01.01.2022 по 31.12 2022. Тобто вартість послуг за договором № 07-16/21 від 23.12.2021 за місяць складала - 155 350,00 грн. Очікувана вартість закупівлі на 2023 рік (на 10 місяців) за цим же предметом закупівлі склала 1 200 000,00 грн. Тобто очікувана вартість послуг за місяць склала 120 000,00 грн. Очікувану вартість закупівель на 2023 рік з розрахунку на 1 (один) місяць було зменшено за рахунок зменшення площі прибирання на об’єктах Замовника, яку зазначено у Додатку 3 до тендерної документації «Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Щодо пункту 2 Запиту. У зв’язку з тим, що державне підприємство «Центр оцінки та інформації» не є розпорядником чи отримувачем бюджетних коштів, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не оприлюднювалося. Щодо пункту 3 Запиту. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.03.2023 № №2801-р/пк-пз, яким зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» за номером ID: UA-2023-01-25-017296-a, державним підприємством «Центр оцінки та інформації» не виконувалося, оскільки Замовник скористався своїм правом, закріпленим в статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», та оскаржив дане рішення до Київського окружного адміністративного суду. Підтвердженням є ухвала Київського окружного адміністративного суду від 01.08.2023 по справі № 320/24904/23.
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто