На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 220.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Папір для друку А4. Щільність не менше 80 г/м2, білизна приблизно від 100-150CIE, 500 аркушів в пачці, клас B, товщина листа не менше 104 мкм. Кількість - 220 шт. Доставка за рахунок постачальника. Для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому у форматі pdf) вигляді, завірені печаткою та підписом уповноваженої особи в складі своєї пропозиції наступні документи: Для юридичних осіб: - копію Статуту підприємства; - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, з інформацією про ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, дані, які підтверджують право на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлює особу, яка має право діяти без довіреності від імені Учасника, або на фірмовому бланку Учасника довіреність на особу, що діє від імені Учасника; - довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції; - свідоцтво платника єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку; - свідоцтво платника податку на додану вартість, якщо Учасник є платником податку; - копію ліцензії, при умові, що такий вид діяльності підлягає ліцензуванню; - форма “Пропозиції електронних торгів”, відповідно до Додатку 3 (подається Учасником на фірмовому бланку). Для фізичних осіб-підприємців: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджує право особи-підприємця на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлює особу, яка має право діяти без довіреності від імені Учасника, та нотаріально засвідченою довіреністю чи дорученням, якщо від імені Учасника діє представник; - довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції; - свідоцтво платника єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку; - свідоцтво платника податку на додану вартість, якщо Учасник є платником податку; - довідка про присвоєння ідентифікаційного коду; - копії сторінок паспорту, які встановлюють особу Учасника; - копію ліцензії, при умові, що такий вид діяльності підлягає ліцензуванню; - форма “Пропозиції електронних торгів”, відповідно до Додатку 3 (подається Учасником на фірмовому бланку).
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 30 січня, 13:09
Опис
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Ідентифікаційний номер | UA-2018-01-19-001084-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 20 220.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 101.10 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 23 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 січня, 11:00 |
Дата останніх змін | 30 січня, 13:09 |
Аукціон | Переглянути |
Початок аукціону: | 26 січня, 15:26 |
Папір для друку А4. Щільність не менше 80 г/м2, білизна приблизно від 100-150CIE, 500 аркушів в пачці, клас B, товщина листа не менше 104 мкм. Кількість - 220 шт. Доставка за рахунок постачальника. Для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому у форматі pdf) вигляді, завірені печаткою та підписом уповноваженої особи в складі своєї пропозиції наступні документи: Для юридичних осіб: - копію Статуту підприємства; - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, з інформацією про ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, дані, які підтверджують право на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлює особу, яка має право діяти без довіреності від імені Учасника, або на фірмовому бланку Учасника довіреність на особу, що діє від імені Учасника; - довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції; - свідоцтво платника єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку; - свідоцтво платника податку на додану вартість, якщо Учасник є платником податку; - копію ліцензії, при умові, що такий вид діяльності підлягає ліцензуванню; - форма “Пропозиції електронних торгів”, відповідно до Додатку 3 (подається Учасником на фірмовому бланку). Для фізичних осіб-підприємців: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджує право особи-підприємця на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлює особу, яка має право діяти без довіреності від імені Учасника, та нотаріально засвідченою довіреністю чи дорученням, якщо від імені Учасника діє представник; - довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції; - свідоцтво платника єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку; - свідоцтво платника податку на додану вартість, якщо Учасник є платником податку; - довідка про присвоєння ідентифікаційного коду; - копії сторінок паспорту, які встановлюють особу Учасника; - копію ліцензії, при умові, що такий вид діяльності підлягає ліцензуванню; - форма “Пропозиції електронних торгів”, відповідно до Додатку 3 (подається Учасником на фірмовому бланку).220 штука Адреса поставки: 54018, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, провулок Кобера, 17 Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 30197000-6, Дрібне канцелярське приладдя |
Документи предмета |
![]() |
---|
Назва організації | Миколаївське державне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24793175 |
Поштова адреса | 54018, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, пров. Кобера, 17 |
Ім'я |
Йосипенко Наталя Володимирівна |
Телефон | 380934131867 |
Ел. пошта | josipenkon@gmail.com |