На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
729 978.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Учасником у складі пропозиції надано Гарантійний лист від 08.03.2023 № 7 (про гарантії зобов’язання учасника закупівлі на 5 років) у якому зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» у разі визнання переможцем процедури закупівлі, надає гарантію терміном 5 років (60 місяців) на віконні блоки з ПВХ профілю та виконані роботи з дати підписання сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в)…». Відповідно до пункту 13.1. проекту Договору підряду (Додаток №3 до Документації) «13.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт, змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного терміну. Гарантійний термін 10 років.».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасником у складі пропозиції надано Гарантійний лист від 08.03.2023 № 7 (про гарантії зобов’язання учасника закупівлі на 5 років) у якому зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» у разі визнання переможцем процедури закупівлі, надає гарантію терміном 5 років (60 місяців) на віконні блоки з ПВХ профілю та виконані роботи з дати підписання сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в)…». Відповідно до пункту 13.1. проекту Договору підряду (Додаток №3 до Документації) «13.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт, змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного терміну. Гарантійний термін 10 років.».
Код ЄДРПОУ | 21662878 |
---|---|
Поштова адреса | 08631, Україна, Київська область, Глеваха, Ботанічна 15-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шаленко Сергій Петрович |
Телефон | +380672095694 |
Ел. пошта | shalenkosp@ukr.net |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Після детального вивчення пропозиції учасника ПП "Справжня імперія вікон" встановлено відсутність документів відповідно до вимог Оголошення, а саме: 1. Відповідно до п.п. 4.9. тендерної документації вимагалось надати Довідки банків де відкрито рахунки підприємства. Учасник закупівлі не надав в складі документів цінової пропозиції Довідки банків про відкриті рахунки. 2. Відповідно до п.п 4.10.1. тендерної документації вимагалось надати Інформаційну довідку, складену за формою, в якій зазначається інформація про наявність обладнання необхідного для виконання робіт, згідно предмету закупівлі. Учасник закупівлі не виконав дану вимогу, тому що в Довідці про наявний інструмент відсутні дрилі та фарборозпилювачі ручні , які вказані в Підсумковій відомості ресурсів до Кошторису. 3. Відповідно до п.п. 17 вимагалось надати Гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання замовнику протягом чотирнадцяти календарних днів з дати укладення Договору експертизу кошторисів ремонтних робіт, проведеною відповідною експертною організацією, яка відповідає критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування. Учасник закупівлі не виконав дану вимогу, не надав Гарантійний лист про проходження експертизи. 4. Відповідно до п.п . 21 тендерної документації вимагалось надати: «Нотаріально завірену картку із зразками підпису або інший документ, нотаріально завірений, який підтверджує справжність підпису керівника та або особи/-іб, які мають право на укладання договору». Учасник закупівлі не надав в складі документів цінової пропозиції дану картку з зразком підпису завірену нотаріально. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ПП "Справжня імперія вікон", ЄДРПОУ – 37604944 не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмета закупівлі і підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Після детального вивчення пропозиції учасника ПП "Справжня імперія вікон" встановлено відсутність документів відповідно до вимог Оголошення, а саме: 1. Відповідно до п.п. 4.9. тендерної документації вимагалось надати Довідки банків де відкрито рахунки підприємства. Учасник закупівлі не надав в складі документів цінової пропозиції Довідки банків про відкриті рахунки. 2. Відповідно до п.п 4.10.1. тендерної документації вимагалось надати Інформаційну довідку, складену за формою, в якій зазначається інформація про наявність обладнання необхідного для виконання робіт, згідно предмету закупівлі. Учасник закупівлі не виконав дану вимогу, тому що в Довідці про наявний інструмент відсутні дрилі та фарборозпилювачі ручні , які вказані в Підсумковій відомості ресурсів до Кошторису. 3. Відповідно до п.п. 17 вимагалось надати Гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання замовнику протягом чотирнадцяти календарних днів з дати укладення Договору експертизу кошторисів ремонтних робіт, проведеною відповідною експертною організацією, яка відповідає критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування. Учасник закупівлі не виконав дану вимогу, не надав Гарантійний лист про проходження експертизи. 4. Відповідно до п.п . 21 тендерної документації вимагалось надати: «Нотаріально завірену картку із зразками підпису або інший документ, нотаріально завірений, який підтверджує справжність підпису керівника та або особи/-іб, які мають право на укладання договору». Учасник закупівлі не надав в складі документів цінової пропозиції дану картку з зразком підпису завірену нотаріально. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ПП "Справжня імперія вікон", ЄДРПОУ – 37604944 не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмета закупівлі і підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 37604944 |
---|---|
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віталій Кратюк |
Телефон | +380674117779,+380674102840,+380961745125,+380412480220 |
Ел. пошта | imp-vik@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-01-009605-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 729 978.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 7 299.78 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 березня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 10 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 28 березня, 01:03 |
Аукціон |
13 березня, 13:12 Переглянути |
Початок аукціону: | 13 березня, 12:49 |
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вул. Івана Микитенка, 5-А (1-6 під’їзди) у Дніпровському районі міста Києва. (ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)1 робота Адреса поставки: 02094, Україна, Київська область, Київ, вул. Івана Микитенка, 5-А Строк: до 31.08.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45421000-4, Столярні роботи |
Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40864813 |
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, бульвар Котляревського Івана, будинок 1/1 |
Ім'я |
Халецький Микола Леонідович |
Телефон | 380443665199 |
Ел. пошта | mykola.khaletskyi@kmda.gov.ua |