На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
1 200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), підтверджуються учасниками шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-21-011939-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 травня, 15:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 200 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 000.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі)1 послуга Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Львівської територіальної громади на яких здійснює свої повноваження Замовник (більш детальніше у Додатку №2 до Тендерної документації) Строк: до 15.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
на підставі: - абзацу 1 підпункту 1 пункту 41 Особливостей - учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей. А саме, на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником подано довідку від 04.04.2023 №03/04 про наявність працівників, зокрема, про те що в учасника наявний працівник Семен Борис Русланович на посаді озеленювача 4 розряду зі стажем (досвідом) роботи 3 (три) роки. В підтвердження даної інформації ФОП Балонін Богдан Васильович надав скан-копію цивільно-правової угоди №15-03/23/02 від 15.03.2023, згідно якої Семен Борис Русланович, як виконавець (озеленювач 4-го розряду), 14.08.2003 р.н. Керуючись абзацом 2 пункту 39 Особливостей Замовник звернувся 14.04.2023 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за підтвердженням інформації, наданої учасником ФОП Балонін Б.В., в частині що стосується наявності досвіду (стажу) працівника Семен Бориса Руслановича. Листом від 20.04.2023 №1300-5704-6/56687 ГУ ПФУ у Львівській області повідомило, що в реєстрі застрахованих осіб на Семена Бориса Руслановича інформація щодо страхового стажу відсутня.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
на підставі: - абзацу 1 підпункту 1 пункту 41 Особливостей - учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей. А саме, на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником подано довідку від 04.04.2023 №03/04 про наявність працівників, зокрема, про те що в учасника наявний працівник Семен Борис Русланович на посаді озеленювача 4 розряду зі стажем (досвідом) роботи 3 (три) роки. В підтвердження даної інформації ФОП Балонін Богдан Васильович надав скан-копію цивільно-правової угоди №15-03/23/02 від 15.03.2023, згідно якої Семен Борис Русланович, як виконавець (озеленювач 4-го розряду), 14.08.2003 р.н. Керуючись абзацом 2 пункту 39 Особливостей Замовник звернувся 14.04.2023 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за підтвердженням інформації, наданої учасником ФОП Балонін Б.В., в частині що стосується наявності досвіду (стажу) працівника Семен Бориса Руслановича. Листом від 20.04.2023 №1300-5704-6/56687 ГУ ПФУ у Львівській області повідомило, що в реєстрі застрахованих осіб на Семена Бориса Руслановича інформація щодо страхового стажу відсутня.
Код ЄДРПОУ | 2893803195 |
---|---|
Поштова адреса | 79025, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.Естонська, будинок 27, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Богдан Балонін |
Телефон | +380688801868 |
Ел. пошта | bbvlviv25@gmail.com |
Час публікації: 2023-04-04 15:00:02
Кінцевий строк для усунення: 2023-04-05 15:00:02
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Фізична особа-підприємець Балоніну Богдану Васильовичу по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a) (у відповідності до норм пункту 40 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - всупереч вимогам абзацу 7 пункту 1 Розділу IV Тендерної документації в складі тендерної пропозиції відсутній лист-гарантія, про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду. - вимогами пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг згідно наведеної форми. Приміткою до пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що у разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази технологій згідно договірних відносин (оренда, надання послуг, тощо) учасники обов’язково зазначають інформацію про суб’єкта господарювання з яким укладено такі відносини. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі учасником надано у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку від 28.03.2023 № 28/03, в якій зазначено що для надання послуг що є предметом закупівлі учасником буде використовуватись власне та орендоване обладнання, машини, механізми тощо. Зокрема, для надання послуг учасником буде використовуватись орендовані: автомобіль УАЗ 3962, автомобіль легковий Opel Astra, газонокосарка Iron Angel GM 53 SP, драбина Forte 4*3, електричний кущоріз Einhell, автомобіль самоскид КАМАЗ 65115. Однак, всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації інформаційна довідка від 28.03.2023 № 28/03 не містить відомостей про суб’єктів господарювання з якими укладено такі відносини. - відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.03.2023 №29/03 в учасника наявний, зокрема, озеленювач 4 розряду Семен Борис Русланович, який залучений учасником на підставі Договору ЦПХ №15-03/23/02 від 15.03.2023. В складі тендерної пропозиції учасника міститься скан-копію цивільно-правової угоди №15-03/23/02 від 15.03.2023, однак, слід зазначити, що даний договір подано не в повній мірі, а саме відсутні сторінки, що містять підписи сторін даної угоди. Преамбулою цивільно-правової угоди №15-03/23/02 від 15.03.2023 визначено, що сторонами даної угоди є ФОП Балонін Богдан Васильович (Замовник) та громадянин Семен Борис Русланович (Виконавець). Слід зазначити, що у файлі з назвою «14.Копії Договорів ЦПХ.pdf» на аркуші 4 міститься скан-копія сторінки з документа де зазначено юридичні адреси та банківські реквізити сторін, а саме замовника ФОП Балонін Богдан Васильович та виконавця Семен Борис Васильович. - вимогами пункту 2 частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі. Технічною специфікацією Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що надання послуг, що є предметом закупівлі включає проведення стрижки живої огорожі вздовж проїжджої частини. Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 87, затверджений наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 14.06.1999 N 144, роботи з ручної та з допомогою механічних знарядь стрижки кущів живоплоту повинні проводитись озеленювачами не нижче 5 розряду. Відповідно до інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.03.2023 №29/03 в учасника наявні три працівника озеленювача 4 розряду, однак, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання зі стрижки живої огорожі. - на виконання вимог Додатку №2 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав заповнену, підписану та скріплену печаткою учасника форму Технічної специфікації від 28.03.2023 №21/03. Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції Технічної специфікації від 28.03.2023 №21/03, учасником визначено, що ціна за 100 м2 «прополки клумб при середній забрудненості» становить 3 168,18 грн., а вартість пропозиції учасника за надання послуг «прополка клумб при середній забрудненості» площею 4852 м2 за 6 раз (пункт 4 Розділу І) становитиме 153 720,09 грн. Це створює невідповідності у технічній специфікації, а саме оскільки вартість «прополки клумб при середній забрудненості» за 100 м2 становить 3 168,18 грн., то вартість за «прополка клумб при середній забрудненості» площею 4852 м2 за 6 раз повинна становити 922320,56 грн. Аналогічна невідповідність міститься у пункті 5 Розділу І Технічної специфікації, пункті 1 Розділу ІІ Технічної специфікації, пункті 1 та 2 Розділу ІІІ Технічної специфікації, пункті 7 Розділу V Технічної специфікації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзацу 7 пункту 1 Розділу IV Тендерної документації; вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги Додатку №2 до Тендерної пропозиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати лист-гарантію про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду; - доповнити інформаційну довідку від 28.03.2023 № 28/03 інформацією щодо суб’єкта господарювання з яким укладено договірні відносини, в частині, що стосується орендованих машин, механізмів, обладнання; - надати скан-копію цивільно-правової угоди №15-03/23/02 від 15.03.2023 укладеного між ФОП Балонін Богдан Васильович та громадянин Семен Борис Русланович у повному обсязі; - надати у відповідності до пункту 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації інформацію та документи що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт із стрижки живої огорожі; - усунути невідповідності що містяться в Технічній специфікації від 28.03.2023 №21/03.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35146103 |
---|---|
Поштова адреса | 79034, Україна, Львівська область, Львів, вул.Тернопільська,6а кв.20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Куфель ВІктор Тадеушович |
Телефон | 380982409342 |
Ел. пошта | gardenia.lviv@gmail.com |
Час публікації: 2023-04-24 14:31:14
Кінцевий строк для усунення: 2023-04-25 14:31:14
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Приватне підприємство «Гарденія ЛВ» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a) (у відповідності до норм пункту 40 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - всупереч вимогам абзацу 7 пункту 1 Розділу IV Тендерної документації в складі тендерної пропозиції відсутній лист-гарантія, про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду. - на виконання вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 20.03.2023 №40 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до вказаної довідки учасник під час надання послуг, що є предметом даної закупівлі планує використовувати, зокрема, власні механізми та обладнання. На підтвердження даної інформації, учасник надав бухгалтерську довідку від 23.03.2023 №41. Однак, слід зазначити, що найменування обладнання та механізмів зазначені у довідці від 20.03.2023 №40 не відповідає найменуванням обладнань та механізмів, котрі зазначені у бухгалтерській довідці від 23.03.2023 №41. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданій інформації та документах. - на виконання вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 20.03.2023 №40 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до вказаної довідки учасник під час надання послуг, що є предметом даної закупівлі планує використовувати, зокрема, орендований у ФОП Чухен Л.Є. «Бус Спрінтер-Мерседес». На підтвердження даної інформації, учасник надав договір від 04.01.2021 №3/02/01, відповідно до якого за завданням Замовника (ПП «Гарденія ЛВ») Підрядник (ФОП Чухен Л.Є.) зобов’язується виконувати роботи з ландшафтного благоустрою, зокрема, виконує такі роботи, організація доставки та доставка грунту, торфів, торфосумішей і ін. Також, в складі тендерної пропозиції учасника міститься додаткова угода №3 до Договору №3/02/01 від 10.01.2023. Однак, слід зазначити, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника договір від 04.01.2021 №3/02/01 не містить усіх додаткових угод, що суперечить вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. Згідно зі ст. 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Згідно зі ст. 759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк. Відтак, за нормами чинного законодавства України, враховуючи умови передбачені у наданому договорі від 04.01.2021 №3/02/01 даний договір є договором про надання послуг а не договором оренди. Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка від 28.03.2023 №47 про субпідрядника. Відповідно до вказаної довідки, учасник під час надання послуг, що є предметом закупівлі планує залучати до закупівлі субпідрядника, а саме ФОП Чухен Л.Є., та надав Договір від 04.01.2021 №3/02/01, а також лист від 22.03.2023 №8-1, відповідно до якого ФОП Чухен Л.Є., як власник транспортного засобу Мерседес-Спрінтер, гарантує що надає його в оренду ПП «Гарденія ЛВ» згідно договору від 04.01.2021 №3/02/01. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданій інформації та документах. - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 23.03.2023 №42, скан-копію штатного розпису ПП «Гарденія ЛВ» на 2023 рік та скан-копії наказів про прийняття на роботу працівників зазначених у довідці від 23.03.2023 №42. Відповідно до Довідки від 23.03.2023 №42 в учасника наявні, зокрема, 4 штатних працівника, а саме робітники з благоустрою. Слід зазначити, що відповідно до Розділу 2 Випуску 1 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України №336 від 29.12.2004, до основних завдань та обов’язків робітника з благоустрою не належить виконання робіт що передбачені у даній процедурі закупівлі. Також, надана у складі тендерної пропозиції скан-копія штатного розпису ПП «Гарденія ЛВ» на 2023 рік є нечіткою, а саме відсутня частина зображення, що унеможливлює їх розгляд. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації у разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданій інформації та документах. - на виконання вимог пункту 2 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації учасник надав у складі тендерної пропозиції першу та другу сторінку Статуту ПП «Гарденія ЛВ». Однак, слід зазначити, що надані у складі тендерної пропозиції не містяться усі сторінки установчого документа, на яких міститься інформація про мету і предмет діяльності. - відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції довідки від 28.03.2023 №47 про субпідрядника, учасник під час надання послуг що є предметом закупівлі планує залучати ФОП Чухен Л.Є. як субпідрядника. Також, в складі тендерної пропозиції міститься довідка від 27.03.2023 №10-1, в якій ФОП Чухен Л.Є. декларує відсутність підстав визначених у пункті 44 Особливостей. Відповідно до вимог пункту 4 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (підписана фізичними особами, щодо яких подано інформацію про відсутність звинувачення у скоєнні злочину або засудження до кримінального покарання). Однак, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня лист-згода на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» від ФОП Чухен Л.Є. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзацу 7 пункту 1 Розділу IV Тендерної документації; вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 4 Частини 3 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати лист-гарантію про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, усіх інших витрат передбачених для послуг даного виду; - усунути невідповідність що міститься в довідці від 20.03.2023 №40 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в частині, що стосується зазначення найменування обладнання та механізмів; - усунути невідповідність, що міститься в інформації та документах, в частині що стосується залучення транспортного засобу «Бус Спрінтер-Мерседес», враховуючи вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; - надати інформацію та документи, враховуючи вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до тендерної документації, про наявність у працівників відповідної кваліфікації необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі; - надати скан-копію штатного розпису ПП «Гарденія ЛВ» на 2023 рік прийнятного для читання; - надати скан-копії сторінок установчого документа (Статуту), на яких міститься інформація про мету і предмет діяльності в повній мірі; - надати лист-згоду на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» від ФОП Чухен Л.Є.
Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04056115 |
Поштова адреса | 79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Ім'я |
Потурай Орислава Василівна |
Телефон | 380322521984 |
Ел. пошта | o.poturay@ukr.net |