0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
1 200 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 11 лип. 15:16
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
на запит Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 13.07.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a) Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Під час розроблення тендерної документації та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою належного утримання зелених насаджень на території населених пунктів на яких здійснює свої повноваження Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради Замовником враховувались, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів»; Правила утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 N 105; Правила благоустрою м. Львова; Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 № 27; інших діючих нормативних документів. Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для з урахуванням орієнтовних потреб для утримання квітників, живих огорож, висадки розсади та кущів на території населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб минулих років. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Бюджетні призначення визначено враховуючи ухвалу Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік» (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/BC5333C525958E34C225891D0043315B?OpenDocument. Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/24992, а також скан-копію обґрунтування оприлюдненого на веб-сайті Львівської міської ради.
на запит Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 13.07.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a) Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Під час розроблення тендерної документації та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою належного утримання зелених насаджень на території населених пунктів на яких здійснює свої повноваження Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради Замовником враховувались, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів»; Правила утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 N 105; Правила благоустрою м. Львова; Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 № 27; інших діючих нормативних документів. Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для з урахуванням орієнтовних потреб для утримання квітників, живих огорож, висадки розсади та кущів на території населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб минулих років. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Бюджетні призначення визначено враховуючи ухвалу Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік» (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/BC5333C525958E34C225891D0043315B?OpenDocument. Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/24992, а також скан-копію обґрунтування оприлюдненого на веб-сайті Львівської міської ради.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
на запит Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 20.07.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a) 1. На пункт 1 та пункт 2 запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 20.07.2023, повідомляємо: Відповідно до частини 3-7 Розділу Х Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон №922) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно до частини 3-7 Розділу Х Закону України “Про публічні закупівлі”, 12.02.2022 постановою №1178 Кабінету Міністрів України затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Відповідно до пункту 1 Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 52 Особливостей (в редакції чинній на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до частини 23 статті 18 Закону, рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Рішенням від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) задоволено скаргу Фізичної особи-підприємця Балоніна Богдана Васильовича (Скаржник) від 26.04.2023 № UA-2023-03-21-011939-a.a1, та зобов’язано Шевченківську районну адміністрацію скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Приватного підприємства «Гарденія ЛВ». Замовник не погоджується із прийнятим Комісією рішенням від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз та користуючись частиною 23 статті 18 Закону подано позовною заяву до Київського окружного адміністративного суду про скасування вказаного рішення. Зважаючи на викладене, оскільки Замовник не погоджується з рішення Комісії від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз та подав позовну заяву про скасування вказаного рішення, враховуючи абзац 2 частини 22 статті 18 Закону Замовник не виконує рішення Комісії від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз до завершення розгляду у судовому порядку. Скан-копія першої сторінки позовної заяви та повідомлення про надіслання та отримання Київським окружним адміністративним судом додається. 2. На пункт 3 запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 20.07.2023, повідомляємо. Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей (в редакції чинній на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі), тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. Відповідно до абзацу 3 пункту 31 Особливостей, до закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Відтак, за нормами абзацу 3 пункту 31 Особливостей, замовник має право а не обов’язок вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. А отже, замовник не звертався до Учасника 1 та Учасника 2 з вимогою про продовження строку дії їх пропозицій. Слід зазначити, за нормами абзацу 6 пункту 31 Особливостей, у разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. Однак, ніі Учасник 1 ні Учасник 2 не повідомив Замовника через електронну систему закупівель про продовження строку дії їх тендерної пропозиції з власної ініціативи.
на запит Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 20.07.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a) 1. На пункт 1 та пункт 2 запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 20.07.2023, повідомляємо: Відповідно до частини 3-7 Розділу Х Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон №922) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно до частини 3-7 Розділу Х Закону України “Про публічні закупівлі”, 12.02.2022 постановою №1178 Кабінету Міністрів України затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Відповідно до пункту 1 Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 52 Особливостей (в редакції чинній на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до частини 23 статті 18 Закону, рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Рішенням від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) задоволено скаргу Фізичної особи-підприємця Балоніна Богдана Васильовича (Скаржник) від 26.04.2023 № UA-2023-03-21-011939-a.a1, та зобов’язано Шевченківську районну адміністрацію скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Приватного підприємства «Гарденія ЛВ». Замовник не погоджується із прийнятим Комісією рішенням від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз та користуючись частиною 23 статті 18 Закону подано позовною заяву до Київського окружного адміністративного суду про скасування вказаного рішення. Зважаючи на викладене, оскільки Замовник не погоджується з рішення Комісії від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз та подав позовну заяву про скасування вказаного рішення, враховуючи абзац 2 частини 22 статті 18 Закону Замовник не виконує рішення Комісії від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз до завершення розгляду у судовому порядку. Скан-копія першої сторінки позовної заяви та повідомлення про надіслання та отримання Київським окружним адміністративним судом додається. 2. На пункт 3 запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 20.07.2023, повідомляємо. Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей (в редакції чинній на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі), тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. Відповідно до абзацу 3 пункту 31 Особливостей, до закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Відтак, за нормами абзацу 3 пункту 31 Особливостей, замовник має право а не обов’язок вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. А отже, замовник не звертався до Учасника 1 та Учасника 2 з вимогою про продовження строку дії їх пропозицій. Слід зазначити, за нормами абзацу 6 пункту 31 Особливостей, у разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. Однак, ніі Учасник 1 ні Учасник 2 не повідомив Замовника через електронну систему закупівель про продовження строку дії їх тендерної пропозиції з власної ініціативи.
додатково до наданих пояснень на на запит Західного офісу Держаудитслужби (Львів) від 20.07.2023 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a) Надаємо додатково пояснення: 09.05.2023 Антимонопольним комітетом України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалено рішення, яким зобов’язано Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Балоніна Богдана Васильовича та рішення про визначення приватного підприємства «Гарденія ЛВ» переможцем за процедурою закупівлі «ДК 021:2015 (СРV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженного органу за № UА-2023-03-21-011939-а. 26.05.2023, не погоджуючись із цим рішенням Антимонопольного комітету України, районною адміністрацією подано до Окружного адміністративного суду міста Києва позовну заяву про скасування рішення. 08.06.2023 Окружний адміністративний суд міста Києва надав лист за №03-16/22108/23, яким позовну заяву Шевченківської районної адміністрації до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про скасування рішень повернув у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду». 09.06.2023 Шевченківською районною адміністрацією подано в Київський окружний адміністративний суд позовну заяву до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про скасування рішень. 13.06.2023 відділення Укрпошти повідомило Шевченківську районну адміністрацію про отримання працівниками Київського окружного адміністративного суду позовної заяви районної адміністрації. 29.06.2023 Шевченківською районною адміністрацією скеровано в Київський окружний адміністративний суд лист з проханням надати інформацію про прийняте рішення судом за позовною заявою Шевченківської районної адміністрації до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки станом на 28.06.2023 на офіційному сайті Київськго окружного адміністративного суду не було відображено жодної інформації про реєстрацію позовної заяви районної адміністрації. Станом на 25.07.2023р. відповіді не отримано. На даний час районна адміністрація очікує прийняття судом процесуального рішення, а саме ухвали про прийняття позовної заяви до розгляду.
в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) (оголошення № UA-2023-03-21-011939-a) Відповідно до абзацу 2 частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Враховуючи норму абзацу 2 частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає додаткові пояснення з власної ініціативи, в частині що стосується оскарження рішенням від 09.05.2023 № 6176-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 26.07.2023 Шевченківська районна адміністрація листом №36-вих-91951 повторно звернулась до Київського окружного адміністративного суду з проханням надати інформацію про прийняте рішення судом за позовною заявою Шевченківської районної адміністрації до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки станом на 26.07.2023 на офіційному сайті Київського окружного адміністративного суду не було відображено жодної інформації про реєстрацію позовної заяви районної адміністрації. Листом від 27.07.2023 вих.№01-21/8836/23 Київський окружний адміністративний суд, повідомив, що позовна заява Шевченківської районної адміністрації одержана судом та буде зареєстрована в порядку черговості, також надано роз’яснення щодо несвоєчасності реєстрації документів. Додатково повідомляємо, на офіційному сайті Київського окружного адміністративного суду за посиланням https://court.gov.ua/fair/sud1070, позовну заяву Шевченківської районної адміністрації до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про скасування рішень від 09.05.2023 №6176-р/пк-пз, зареєстровано та присвоєно єдиний унікальний номер справи № 320/26107/23. Станом на 31.07.2023 Замовник очікує прийняття судом процесуального рішення, а саме ухвали про прийняття позовної заяви до розгляду та оприлюднення його у Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 614 Цивільного кодексу України, особа є невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання зобов'язання. З огляду на викладене, просимо врахувати наведені вище доводи та документальне підтвердження Замовника при проведені моніторингу процедури ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Посадка та догляд за квітниками, стрижка живої огорожі) оголошення № UA-2023-03-21-011939-a та прийнятті рішень. Додаток: лист від 27.07.2023 вих.№01-21/8836/23 Київського окружного адміністративного суду.