На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 220 240.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1995 кв.м.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-03-30-008583-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 квітня, 08:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 13:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 220 240.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 42 202.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 84 000.00 UAH |
Здійснення заходів з благоустрою в частині забезпечення виконання поточного ремонту асфальтобетонного покриття внутрішньоквартального проїзду вздовж будинків № 19, 19а, 19б, 19в по проспекту Миру в Інгульському районі міста Миколаєва (ДК 021:2015 (50230000-6) – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)1 послуга Адреса поставки: 54003, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Інгульський район Строк: до 31.07.2023 18:58 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
30.03.2023 р. адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) оголошено закупівлю за предметом: «Здійснення заходів з благоустрою в частині забезпечення виконання поточного ремонту асфальтобетонного покриття внутрішньо квартального проїзду вздовж будинків № 19, 19а, 19б, 19в по проспекту Миру в Інгульському районі міста Миколаєва (ДК 021:2015 (50230000-6) – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)», (протокол уповноваженої особи від 30.03.2023 р. № 9). Вищезазначеним протоколом уповноваженої особи затверджено тендерну документацію до цього тендеру (далі – тендерна документація). 07.04.2023 р., о 8 год. 00 хв. відбулося відкриття тендерних пропозицій, за результатом якого найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію Учасника – Дочірнього підприємства «Лідер». За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Лідер» зазначається таке. Керуючись статтями 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), замовник установлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до учасників цієї закупівлі встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема, але не виключно: на підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник подає скановану копію посвідчень працівників, які будуть залучені до надання послуг на право керування технікою, зазначеною у цій тендерній документації (перелік техніки: асфальтоукладальник, фреза, каток, автогрейдер, бульдозер, навантажувач, екскаватор відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). На підтвердження вищеозначеного кваліфікаційного критерію учасником – ДП «Лідер» в складі тендерної пропозиції подано скановані копії посвідчень на керування технікою щодо працівників, які будуть залучені до надання послуг, передбачених цією закупівлею. Серед інших, учасником подано посвідчення тракториста машиніста на ім’я: 1) Мостовий В’ячеслав Дмитрович, 09.04.1977 р.н., Серія АН №017288 (видано ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області 19.05.2015 р.); 2) Ігнатенко Вадим Семенович, 15.08.1976 р.н., Серія АН № 016055 (видано ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області 30.04.2015 р.); 3) Мишкін Владислав Георгійович, 20.07.1971 р., Серія АН №017861 (видано ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області 18.06.2015 р.). Згідно з довідкою, наданою Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Мостовий В’ячеслав Дмитрович є механізатором, працівником учасника ДП «Лідер»; Ігнатенко Вадим Семенович є машиністом асфальтоукладача, працівником учасника ДП «Лідер»; Мишкін Владислав Георгійович є механізатором, працівником учасника ДП «Лідер». Згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Керуючись абзацом другим пункту 39 Особливостей, Замовником направлено лист від 10.04.2023 р. № 43.01-18 до головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області з метою отримання інформації щодо категорій машин, на керування якими видані посвідчення трактористів-машиністів на ім’я: Мостового В’ячеслава Дмитровича, Ігнатенко Вадима Семеновича, Мишкіна Владислава Георгійовича (додаток 1 до протоколу). 12.04.2023 р. листом № 01-13-29/1274 головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області повідомило Замовника, що видача посвідчень тракториста-машиніста на право керування тракторами, в тому числі саморобними, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними і дорожньо-будівельними машинами проводиться головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернігівській області з 01.02.2017 р. (лист – додаток 2 до протоколу), в той час як вищезазначені посвідчення трактористів-машиністів видані в період з квітня по червень 2015 року. Крім того, згідно з інформацією, отриманою у вищезазначеному листі, відповідно до даних уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи (УАЕОС): - посвідчення тракториста-машиніста громадянину Мостовому В’ячеславу Дмитровичу, 09.04.1977 р.н., Серія АН №017288 не видавалось; - посвідчення тракториста-машиніста Ігнатенку Вадиму Семеновичу, 15.08.1976 р.н., Серія АН № 016055 не видавалось; - посвідчення тракториста-машиніста Мишкіну Владиславу Георгійовичу, 20.07.1971 р., Серія АН №017861 не видавалось. Таким чином, враховуючи інформацію, отриману Замовником в ході перевірки тендерної пропозиції Учасника ДП «Лідер», встановлено: 1. Невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв. Працівники, яких згідно з довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (поданої в складі тендерної пропозиції Учасника ДП «Лідер»), планувалося залучити до надання послуг за предметом цієї закупівлі, не відповідають кваліфікаційним вимогам, встановленим Замовником у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації закупівлі, зокрема: - у машиніста асфальтоукладача Ігнатенко Вадима Семеновича відсутнє посвідчення на управління технікою, зазначеною у тендерній документації; - у механізатора Мостового В’ячеслава Дмитровича відсутнє посвідчення на управління технікою, зазначеною у тендерній документації; - у механізатора Мишкіна Владислава Георгійовича відсутнє посвідчення на управління технікою, зазначеною у тендерній документації. 2. Підтверджено факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів. За результатами розгляду листа від 12.04.2023 р. № 01-13-29/1274 головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, встановлено, що Учасник ДП «Лідер» під час подання тендерної пропозиції надав Замовнику недостовірну інформацію щодо права керування працівниками Учасника технікою, яка необхідна для надання послуг з поточного ремонту та аварійних відновних робіт автомобільних доріг, а саме здійснення заходів з благоустрою в частині забезпечення виконання поточного ремонту асфальтобетонного покриття внутрішньо квартального проїзду вздовж будинків № 19, 19а, 19б, 19в по проспекту Миру в Інгульському районі міста Миколаєва. Згідно з пунктом 39 Особливостей у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. На підставі абзацу 1,3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р., згідно з вимогами, встановленими пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 30.03.2023 р. № 8, враховуючи інформацію, отриману листом від 12.04.2023 р. № 01-13-29/1274 головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, уповноважена особа з питань проведення публічних закупівель вирішила відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі – Дочірнього підприємства «Лідер» за предметом: «Здійснення заходів з благоустрою в частині забезпечення виконання поточного ремонту асфальтобетонного покриття внутрішньоквартального проїзду вздовж будинків № 19, 19а, 19б, 19в по проспекту Миру в Інгульському районі міста Миколаєва (ДК 021:2015 (50230000-6) – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)», Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-30-008583-a.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
30.03.2023 р. адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) оголошено закупівлю за предметом: «Здійснення заходів з благоустрою в частині забезпечення виконання поточного ремонту асфальтобетонного покриття внутрішньо квартального проїзду вздовж будинків № 19, 19а, 19б, 19в по проспекту Миру в Інгульському районі міста Миколаєва (ДК 021:2015 (50230000-6) – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)», (протокол уповноваженої особи від 30.03.2023 р. № 9). Вищезазначеним протоколом уповноваженої особи затверджено тендерну документацію до цього тендеру (далі – тендерна документація). 07.04.2023 р., о 8 год. 00 хв. відбулося відкриття тендерних пропозицій, за результатом якого найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію Учасника – Дочірнього підприємства «Лідер». За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Лідер» зазначається таке. Керуючись статтями 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), замовник установлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до учасників цієї закупівлі встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема, але не виключно: на підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник подає скановану копію посвідчень працівників, які будуть залучені до надання послуг на право керування технікою, зазначеною у цій тендерній документації (перелік техніки: асфальтоукладальник, фреза, каток, автогрейдер, бульдозер, навантажувач, екскаватор відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). На підтвердження вищеозначеного кваліфікаційного критерію учасником – ДП «Лідер» в складі тендерної пропозиції подано скановані копії посвідчень на керування технікою щодо працівників, які будуть залучені до надання послуг, передбачених цією закупівлею. Серед інших, учасником подано посвідчення тракториста машиніста на ім’я: 1) Мостовий В’ячеслав Дмитрович, 09.04.1977 р.н., Серія АН №017288 (видано ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області 19.05.2015 р.); 2) Ігнатенко Вадим Семенович, 15.08.1976 р.н., Серія АН № 016055 (видано ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області 30.04.2015 р.); 3) Мишкін Владислав Георгійович, 20.07.1971 р., Серія АН №017861 (видано ГУ Держпродспоживслужби в Чернігівській області 18.06.2015 р.). Згідно з довідкою, наданою Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Мостовий В’ячеслав Дмитрович є механізатором, працівником учасника ДП «Лідер»; Ігнатенко Вадим Семенович є машиністом асфальтоукладача, працівником учасника ДП «Лідер»; Мишкін Владислав Георгійович є механізатором, працівником учасника ДП «Лідер». Згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Керуючись абзацом другим пункту 39 Особливостей, Замовником направлено лист від 10.04.2023 р. № 43.01-18 до головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області з метою отримання інформації щодо категорій машин, на керування якими видані посвідчення трактористів-машиністів на ім’я: Мостового В’ячеслава Дмитровича, Ігнатенко Вадима Семеновича, Мишкіна Владислава Георгійовича (додаток 1 до протоколу). 12.04.2023 р. листом № 01-13-29/1274 головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області повідомило Замовника, що видача посвідчень тракториста-машиніста на право керування тракторами, в тому числі саморобними, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними і дорожньо-будівельними машинами проводиться головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернігівській області з 01.02.2017 р. (лист – додаток 2 до протоколу), в той час як вищезазначені посвідчення трактористів-машиністів видані в період з квітня по червень 2015 року. Крім того, згідно з інформацією, отриманою у вищезазначеному листі, відповідно до даних уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи (УАЕОС): - посвідчення тракториста-машиніста громадянину Мостовому В’ячеславу Дмитровичу, 09.04.1977 р.н., Серія АН №017288 не видавалось; - посвідчення тракториста-машиніста Ігнатенку Вадиму Семеновичу, 15.08.1976 р.н., Серія АН № 016055 не видавалось; - посвідчення тракториста-машиніста Мишкіну Владиславу Георгійовичу, 20.07.1971 р., Серія АН №017861 не видавалось. Таким чином, враховуючи інформацію, отриману Замовником в ході перевірки тендерної пропозиції Учасника ДП «Лідер», встановлено: 1. Невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв. Працівники, яких згідно з довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (поданої в складі тендерної пропозиції Учасника ДП «Лідер»), планувалося залучити до надання послуг за предметом цієї закупівлі, не відповідають кваліфікаційним вимогам, встановленим Замовником у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації закупівлі, зокрема: - у машиніста асфальтоукладача Ігнатенко Вадима Семеновича відсутнє посвідчення на управління технікою, зазначеною у тендерній документації; - у механізатора Мостового В’ячеслава Дмитровича відсутнє посвідчення на управління технікою, зазначеною у тендерній документації; - у механізатора Мишкіна Владислава Георгійовича відсутнє посвідчення на управління технікою, зазначеною у тендерній документації. 2. Підтверджено факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів. За результатами розгляду листа від 12.04.2023 р. № 01-13-29/1274 головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, встановлено, що Учасник ДП «Лідер» під час подання тендерної пропозиції надав Замовнику недостовірну інформацію щодо права керування працівниками Учасника технікою, яка необхідна для надання послуг з поточного ремонту та аварійних відновних робіт автомобільних доріг, а саме здійснення заходів з благоустрою в частині забезпечення виконання поточного ремонту асфальтобетонного покриття внутрішньо квартального проїзду вздовж будинків № 19, 19а, 19б, 19в по проспекту Миру в Інгульському районі міста Миколаєва. Згідно з пунктом 39 Особливостей у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. На підставі абзацу 1,3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р., згідно з вимогами, встановленими пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 30.03.2023 р. № 8, враховуючи інформацію, отриману листом від 12.04.2023 р. № 01-13-29/1274 головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, уповноважена особа з питань проведення публічних закупівель вирішила відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі – Дочірнього підприємства «Лідер» за предметом: «Здійснення заходів з благоустрою в частині забезпечення виконання поточного ремонту асфальтобетонного покриття внутрішньоквартального проїзду вздовж будинків № 19, 19а, 19б, 19в по проспекту Миру в Інгульському районі міста Миколаєва (ДК 021:2015 (50230000-6) – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)», Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-30-008583-a.
Код ЄДРПОУ | 34168990 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 65496, Одеська обл., Овідіопольський район, ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА, ВУЛ. ВІЛЬЯМСА АКАДЕМІКА, 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Жураківський Анатолій |
Телефон | 380674846804 |
Ел. пошта | FORTUNALIDER.2000@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44423181 |
---|---|
Поштова адреса | 54028, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул.Новозаводська, будинок 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Прудник |
Телефон | +380675153170 |
Ел. пошта | mykolaivmagistral@gmail.com |
Оплату за фактично надані послуги Замовник перераховує на підставі виставлених рахунків від Підрядника, протягом десяти банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін акту прийому-передачі (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), після надання всієї виконавчої документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05410582 |
Поштова адреса | 54003, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1 |
Ім'я |
Корженко Анастасія Валентинівна ( ) |
Телефон | +380512247058 |
Ел. пошта | alla170283@ukr.net |