На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 606 744.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-07-009798-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 19 травня, 12:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 606 744.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 43 033.72 UAH з ПДВ |
---|
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі пожежного депо (літ. Б-2) за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Полуботка, буд. 37 (зовнішнє опорядження фасадів, благоустрій території))1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 01.10.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
За результатами проведення електронного аукціону щодо закупівлі, пропозицію Учасника ТОВ "Західміськбуд" було визначено найбільш економічно вигідною, тому є необхідність у розгляді пропозиції Учасника ТОВ "Західміськбуд" на відповідність умовам, визначеним в тендерній документації. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "Західміськбуд" було виявлено її невідповідність тендерній документації. Відповідно до додатка 2 п.3. тендерної документації - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Враховуючи вищевикладене та керуючись постановою № 1178 від 12.10.2022, умовами тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 3) переможець процедури закупівлі: — не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей. ВИРІШЕНО: 1. Відхилити пропозицію Учасника ТОВ "Західміськбуд" (код 43163123) загальною сумою 7 509 378,00 грн. з ПДВ, на підставі абзацу другого п.3 статті 41 Особливостей Учасник не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами проведення електронного аукціону щодо закупівлі, пропозицію Учасника ТОВ "Західміськбуд" було визначено найбільш економічно вигідною, тому є необхідність у розгляді пропозиції Учасника ТОВ "Західміськбуд" на відповідність умовам, визначеним в тендерній документації. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "Західміськбуд" було виявлено її невідповідність тендерній документації. Відповідно до додатка 2 п.3. тендерної документації - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Враховуючи вищевикладене та керуючись постановою № 1178 від 12.10.2022, умовами тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 3) переможець процедури закупівлі: — не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей. ВИРІШЕНО: 1. Відхилити пропозицію Учасника ТОВ "Західміськбуд" (код 43163123) загальною сумою 7 509 378,00 грн. з ПДВ, на підставі абзацу другого п.3 статті 41 Особливостей Учасник не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей
Код ЄДРПОУ | 43163123 |
---|---|
Поштова адреса | 35304, Україна, Рівненська область, c. Корнин, Вул. Центральна, буд. 74 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Козлюк Роман |
Телефон | 0680289588 |
Ел. пошта | bk_zahidmiskbud@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Разом з тим учасник не надав документів щодо виявлених невідповідностей. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: діючий сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 50001:2020, всі накази про прийняття на роботу працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, аналогічний договір подібний за змістом та характером робіт з капітального ремонту будівель, документи на інженера-проектувальника в частині кошторисної роботи, що підтверджують трудові стосунки з Учасником. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей та підпунктом 1 пункту 41 Особливостей Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Разом з тим учасник не надав документів щодо виявлених невідповідностей. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: діючий сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 50001:2020, всі накази про прийняття на роботу працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, аналогічний договір подібний за змістом та характером робіт з капітального ремонту будівель, документи на інженера-проектувальника в частині кошторисної роботи, що підтверджують трудові стосунки з Учасником. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей та підпунктом 1 пункту 41 Особливостей Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Код ЄДРПОУ | 37433589 |
---|---|
Поштова адреса | 35740, Україна, Рівненська область, смт. Мізоч, вул. Б. Хмельницького, 32А, |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Кругліков |
Телефон | +380673604772 |
Ел. пошта | btp_vtv@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32625535 |
---|---|
Поштова адреса | 33022, Україна, Рівненська область, Рівне, Захисників Маріуполя, 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Моніч Андрій Олександрович |
Телефон | +380362693468 |
Ел. пошта | olena.skidan@renome.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21081422 |
---|---|
Поштова адреса | 33016, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Будівельників,буд 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Климчук Олександр Віталійович |
Телефон | 380362240054 |
Ел. пошта | inlex.rivne@gmail.com |
Оплата вартості робіт/послуг за цим Договором здійснюється Замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів від дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних робіт/послуг і Довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № КБ-2в, № КБ-3). У випадку відсутності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника для оплати робіт/послуг Замовник здійснює розрахунок протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ним бюджетних коштів на рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38896317 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Полуботка, 37 |
Ім'я |
Соколюк Роман Олександрович |
Телефон | 030362695513 |
Ел. пошта | vrnsmtz3dprz@ukr.net |