На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 297 576.67 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-10-006481-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 16 травня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 15 297 576.67 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 152 975.77 UAH без ПДВ |
---|
Реконструкція ПС 330 кВ «Нововолинськ» з влаштуванням на ВРУ-110 кВ лінійної комірки 110 кВ приєднання ПЛ 110 кВ «ЦЗП ВЕС-Нововолинськ», Волинська обл., Іваничівський район, 45313, с. Будятичі, вул.- Жовтнева, 94, інв. №новий1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Є такою, строк дії якої закінчився. є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС» (ЄДРПОУ 41346094), відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,– у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САПФІР ІНВЕСТ ПЛЮС» (ЄДРПОУ 41346094), відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,– у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації.
Код ЄДРПОУ | 41346094 |
---|---|
Поштова адреса | 81460, Україна, Львівська область, Самбірський район, село Стрілковичі, ВУЛИЦЯ САМБІРСЬКА, будинок 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Занько Зіновій |
Телефон | +380964331039 |
Ел. пошта | sapfirplus018@gmail.com |
Розрахунки за будівельні роботи проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості будівельних робіт, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Розрахунки за устаткування проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості устаткування, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Розрахунки за проєктні роботи проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості проєктних робіт, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури.
Тип оплати: Аванс
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Розрахунки за будівельні роботи проводяться шляхом: Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Розрахунки за устаткування проводяться шляхом: Подальшої оплати за устаткування, виконується відповідно до підписаних сторонами актів приймання-передачі змонтованого устаткування та/або акту приймання-передачі устаткування, що не потребує монтажу з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування протягом 25 банківських днів з дати підписання акту та отримання від Підрядника рахунку-фактури. Розрахунки за проєктні роботи проводяться шляхом: Остаточна оплата здійснюється після повного погашення авансового платежу, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи (за формою згідно з Додаток 9 «Настанова з визначення вартості проектних робіт», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281) та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 80.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Костенко Оксана Вікторівна |
Телефон | 380442383741 |
Ел. пошта | Kostenko.O@ua.energy |